افزایش 106 درصدی اتریوم از پایین ترین سطح ماه ژوئن

1401/05/29
افزایش 106 درصدی اتریوم از پایین ترین سطح ماه ژوئن

طبق داده ‌های CoinDesk، بیت کوین در 19 ژوئن به پایین‌ ترین سطح خود یعنی 17601 دلار رسید و از آن زمان تاکنون حدود 31 درصد افزایش یافته است. اتریوم نیز همزمان بدلیل همبستگی به 880.93 دلار و به پایین ترین سطح اخیر خود رسید. با این حال از آن زمان تاکنون 106 درصد افزایش یافته است.

به گفته کارشناسان تفاوت بزرگ در عملکرد این دو ارز ارتقای بزرگی در بلاک چین اتریوم به نام ادغام بوده است. همچنین طبق اظهارات تحلیلگران هر تاخیر بیشتر در ارتقای اتریوم می تواند این رالی عظیم و مثبت را از مسیر خارج نماید.

به گفته ویتالیک بوترین یکی از بنیانگذاران اتریوم؛ ارتقای اتریوم، ادغام قرار است در 15 سپتامبر پس از تاخیرهای متعدد انجام شود. بدین ترتیب بلاک چین از سیستم اثبات کار به اثبات سهام تغییر خواهد کرد و احتمالا این اقدام شبکه اتریوم را سریعتر و هزینه اتریوم را کاهش خواهد داد.

آنتونی ترنچف، کارشناس پلتفرم معاملات ارز دیجیتالNexo، در مصاحبه باCNBC  اظهار داشته است که ادغام اتریوم بزرگترین رویداد حال حاضر حوزه ارزهای دیجیتال است که باعث پیشی گرفتن عملکرد اتریوم از بیت کوین شده است. همچنین زنجیره بلاکی که خود را کارآمد در انرژی معرفی می‌ کند، از هم اکنون سرمایه گذاران بسیاری را جذب خود کرده  و قیمت اتریوم را افزایش داده است.

رالی پایدار اتریوم

صنعت ارزهای دیجیتال اخیرا با چالش های بسیاری از جمله ورشکستگی، بحران نقدینگی و پروژه های شکست خورده مواجه بوده که منجر به از بین رفتن ارزش تقریباً 2 تریلیون دلاری از اوج نوامبر شده است و هر دو ارز بیت کوین و اتریوم نیز بیش از 60 درصد از بالاترین رکورد نوامبر خود کاهش یافته اند.

با این حال در رالی اخیر، قیمت اتریوم در عرض دو ماه دو برابر شده است، به گفته برخی از تحلیلگران؛ رالی صعودی اتریوم ادامه خواهد یافت اما احتمالا سطح مقاومتی در حدود 2000 دلار وجود خواهد داشت. اتریوم در پایان روز گذشته، 19 آگوست با قیمت 1814 دلار معامله شده است.

 براساس اظهارات جیکوب جوزف، تحلیلگر CryptoCompare، با توجه به برنامه‌ ریزی جلسه سپتامبر فدرال رزرو در ماه آگوست و بازگشت سهام به بازار، احتمالا اتریوم همچنان با نزدیک ‌تر شدن به زمان ادغام افزایش خواهد یافت.

با این حال، طبق مشاهدات 2000 دلار سطح مقاومت بزرگی برای اتریوم است و این دارایی برای شکستن این سطح به خبرهای مثبت بیشتری نیاز دارد و همچنین بعید است بیت کوین در کوتاه مدت بهتر از اتریوم عمل نماید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش 106 درصدی اتریوم از پایین ترین سطح ماه ژوئن
سوال امنیتی :2+79 = ?