افزایش سود کوین بیس همزمان با ادغام طبق انتظارتحلیلگران جی پی مورگان

1401/05/27
افزایش سود کوین بیس همزمان با ادغام طبق انتظارتحلیلگران جی پی مورگان

همزمان با نزدیکتر شدن زمان ادغام اتریوم، بسیاری از سهامداران در صدد دریافت بیشترین سود از این فرایند می باشند. طبق گفته شرکت وال استریت جی پی مورگان، به ‌روزرسانی موردانتظار احتمالا برای صرافی ‌های ارزهای دیجیتال سودمند خواهد بود. از سوی دیگر، معامله گران خرده فروشی نیز از افزایش قیمت اتریوم سود خواهند برد.

طبق گفته کارشناسان؛ ادغام اتریوم یکی از مهمترین نقاط عطف در تاریخ طولانی و پرفراز و نشیب ارزهای دیجیتال است. به گفته کنت ورتینگتون، تحلیلگر جی پی مورگان، به ویژه صرافی کوین بیس از ارتقاء ادغام بلاک چین اتریوم سود زیادی خواهد کرد. برخی برآوردها سهم بازار کوین بیس برای دارایی های اتریوم را حدود 15درصد نشان می دهند.

لازم به ذکر است که زمان ادغام اتریوم از طرف ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم در 15 سپتامبر 2022 اعلام شده است. نکته قابل توجه اینکه با نزدیک ‌تر شدن ادغام، ارزش کلی توکن بومی سهام ‌دار آن، اتریوم علی‌ رغم کاهش 43 درصدی قیمت در مدت مشابه، به بالاترین حد خود رسیده و نسبت به سال گذشته تقریباً دو برابر شده است.

بر اساس گزارشStreetInsider ، تحلیلگران جی پی مورگان اظهار داشته اند که این صرافی ارز دیجیتال اخیرا گام های مهمی برای به حداکثر رساندن ارزش سهام اتریوم برای مشتریان خود برداشته است که این اقدام می تواند منجر به افزایش درآمد کوین بیس شود.

همچنین براساس اظهارات تحلیلگران جی پی مورگان، سهام اتریوم کوین بیس بزرگتر از داده های ارائه شده است و احتمالا مستقیما به یک فرصت درآمدی بزرگتر منجر خواهد شد.

به گفته Worthington، کاربران خرده ‌فروشی نیز احتمالا با توکن ‌های سوداگرانه ترافیک بیشتری خواهند داشت که در نهایت باعث افزایش درآمد موسسات مالی سهامدار بیت کوین از جمله کوین ‌بیس خواهد بود.

افزایش درآمد موسسات مالی همزمان با فرایند ادغام

براساس ادعای تحلیلگران جی پی مورگان، به غیر از کوین بیس، سایر صرافی های ارز دیجیتال از جمله بایننس، جمینی و FTX نیز از ارتقای اتریوم سود خواهند برد. طبق پیش بینی ها، کوین ‌بیس 650 میلیون دلار درآمد اضافی سالانه از ادغام اتریوم بر اساس قیمت 2000 دلاری اتریوم و بازدهی 5 درصدی دریافت خواهد نمود و درآمد سالانه سهام 80 تا 100 میلیون دلار افزایش خواهد یافت.

ادغام اتریوم احتمالا تا 15 سپتامبر رخ خواهد داد و تا آن زمان  تغییرات فنی در راه اندازی امکان پذیر خواهد بود. فرایند ادغام امکان انتقال از Proof of Work به Proof of Stake به ‌عنوان مکانیزم اجماع فراهم خواهد نمود. مکانیسم جدید احتمالا منجر به مصرف انرژی کمتری برای استخراج اتریوم خواهد شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش سود کوین بیس همزمان با ادغام طبق انتظارتحلیلگران جی پی مورگان
سوال امنیتی :5+35 = ?