افزایش فروش بیت کوین همزمان با کاهش 1.5 هزار دلاریBTC

1401/05/29
افزایش فروش بیت کوین همزمان با کاهش 1.5 هزار دلاریBTC

بیت کوین به طور ناگهانی بیش از 1000 دلار سقوط کرد و بیشتر آلت کوین ها بدلیل همبستگی با بیت کوین در روند نزولی قرار گرفتند. بدین ترتیب لیکوئید به بیش از 400 میلیون دلار در مقیاس روزانه افزایش یافته و تنها در چند ساعت گذشته به 200 میلیون دلار رسیده است.

بیت کوین اخیرا پس از افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و انتشار گزارش مشاغل جولای شاهد افزایش قابل توجهی بود، اما در آن زمان مقداری از این شتاب را از دست داد. بزرگترین ارز دیجیتال در چند روز گذشته به آرامی به سطح 20000 دلار کاهش یافته است.

طبق گزارشCryptoPotato ، بیت کوین تحت فشار فروش در 19 آگوست به پایین ترین سطح هفتگی 23200 دلار خود سقوط کرده است. بیت کوین برای ساعاتی تثبیت سپس کاهش یافت. بدین ترتیب بیت کوین سطح 22800 دلار آزمایش و به زیر 21500 دلار رسیده است. با این حال، هم اکنون قیمت بیت کوین افزایش یافته و نزدیک به 22000 دلار رسیده است.

اتریوم نیز همزمان 5 درصد کاهش یافته و در سطح 1750 دلار تقریبا تثبیت شده است. بقیه آلت‌ های بزرگ دیگر از جمله؛ کاردانو، سولانا، دوج کوین، پولکادات، شیبا اینو، آوالانچ و پالیگان تا 15 درصد از ارزش خود را در عرض چند ساعت از دست داده اند.

بنابراین؛ نوسانات افزایش یافته به معامله گران over-leveraged یا اهرم بالا آسیب رسانده و مجموع لیکوئید در مقیاس روزانه به 200 میلیون دلار رسیده است. طبق داده های کوین گلس؛ کل معامله گرانی که بیشتر سرمایه خود را از دست داده اند، تقریباً 150,000 تریدر بوده اند. بزرگترین سفارش نقد شده در صرافی ارز دیجیتال بایننس و بیشتر حجم نقد شده در اتریوم بوده است.

دلایل افت سریع بیت کوین

بیل نوبل، تحلیلگر فنی ارشد در Token Metrics معتقد است برخی از این افت ها ناشی از ترکیبی از عوامل مختلفی از جمله؛ هیجان در مورد کوین های با کیفیت پایین تا اظهارات منفی ایلان ماسک و سرکوب اخیر چین در مورد خدمات دیجیتال می باشد. نوبل می‌گوید این ترکیبی از عوامل دارای پتانسیلی است که باعث افزایش فروش ناگهانی در بیت کوین می شود.

با این حال به گفته وی؛ بی ثباتی و نوسانات کوتاه خواهد بود و با ورود به تجارت ارزهای دیجیتال این چیزی است که شما باید با آن کنار بیایید. لازم به ذکر است که نوسانات اخیر قیمت به دنبال تورم فزاینده، عدم اطمینان اقتصادی همزمان با COVID-19 و اقدامات نظارتی دولت ایالات متحده، از جمله فرمان اجرایی اخیر بایدن، رخ داده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش فروش بیت کوین همزمان با کاهش 1.5 هزار دلاریBTC
سوال امنیتی :2+96 = ?