آمریکا فراتر از ورشکستگی، اظهارات کیم داتکام در خصوص اقتصاد ایالات متحده

1401/03/16
آمریکا فراتر از ورشکستگی، اظهارات کیم داتکام در خصوص اقتصاد ایالات متحده

در 5 ژوئن 2022 کارآفرین و فعال اقتصادی در حوزه ارزهای دیجیتال معروف به کیم داتکام پستی را در توییتر منتشر کرد و اظهار داشت اقتصاد احتمالا به سمت یک فروپاشی بزرگ جهانی می رود، وی افزود: به طور خاص اقتصاد آمریکا بدلیل تاثیرات جهانی خود در مسیری فراتر از ورشکستگی است. براساس اظهارات وی؛ هزینه ‌ها و بدهی ‌های دولت ایالات متحده از کنترل خارج شده است.
به گفته داتکام؛ ایالات متحده از سال 2001 بودجه مازاد یا متعادلی نداشته است. اقتصاد ایالات متحده در 50 سال گذشته تنها چهار سال سودده بوده است. در واقع، اکنون دولت تنها می تواند پول مورد نیاز خود را از طریق چاپ بی رویه آن بدست آورد. وی با ارائه نمودار عرضه پول فدرال رزرو، افزود: افزایش نقدینگی باعث تورم می شود و ارزش تمام دارایی ها کاهش می یابد.

هشدار داتکام درخصوص افزایش فقر

براساس اظهارات داتکام؛ مدیر عامل سابقMegaupload، تنها کسی نبوده که روزهای سخت آینده را پیش بینی کرده است، ایلان ماسک نیز اخیرا اعلام کرده است که احساس فوق العاده بدی در خصوص اقتصاد ایالات متحده دارد. جیمی دیمون، مدیر عامل JPMorgan نیز اخیرا در مورد وضعیت اقتصاد ایالات متحده هشدار داده است.
جرالد سلنت، تحلیلگر اقتصادی نیز اخیرا اظهار داشته که اگر جنگ در اروپا ادامه یابد، احتمال رکود افزایش خواهد یافت. همچنین براساس اظهارات پیتر شیف، اقتصاددان، رکود اقتصادی در ایالات متحده بسیار بدتر از رکود بزرگ خواهد بود.
داتکام افزود: او نیز دیدگاه مشابهی با سایرین داشته و احتمالا ایالات متحده با سیاست پولی فدرال رزرو با ورشکستگی کامل مواجه خواهد شد. داتکام تاکید کرد که دلیل اینکه ایالات متحده توانسته است برای مدت طولانی از ورشکستگی خلاص شود اینست که دلار آمریکا ارز ذخیره جهانی است.
براساس اظهارات داتکام؛ افزایش نقدینگی و چاپ پول توسط ایالات متحده با توجه به تاثیر دلار در کشورهای دیگر باعث می شود دولت ایالات متحده دارایی کل جهان را غارت کند. وی افزود: این اقدام در نهایت منجر به فقر گسترده و یک سیستم کنترل جدید خواهد شد.
داتکام اظهار داشت احتمالا اکنون زمان آغاز نظام اقتصادی جدید جهانی است. آغاز دوره ای که مردم بدون نیاز به دولتها کنترل دارایی های خود را خواهند داشت. تغییرات اقتصاد جهانی بدون مرز توسط رسانه های جریان اصلی "تئوری توطئه" نامیده می شود، زیرا برخی معتقدند که این توطئه ای است برای روی کار آمدن حکومت توتالیتر جهانی که اغلب از آن به عنوان "نظم جدید جهانی" یاد می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آمریکا فراتر از ورشکستگی، اظهارات کیم داتکام در خصوص اقتصاد ایالات متحده
سوال امنیتی :8+58 = ?