پذیرش کمک‌ های ارز دیجیتال توسط بنیاد خیریه امارات

1401/03/16
پذیرش کمک‌ های ارز دیجیتال توسط بنیاد خیریه امارات

بنیاد الجلیله، سازمان خیریه امارات متحده عربی، اخیراً اعلام کرده است که مجوز پذیرش کمک های ارزهای دیجیتال را دریافت کرده است. پذیرش ارزهای دیجیتال امکان دریافت سریع بودجه را برای بنیاد فراهم خواهد نمود.
بنیاد الجلیله، شرکت وابسته به سازمان بهداشت و درمان امارات متحده عربی با دریافت مجوز پذیرش ارزهای دیجیتال امکان واریز دارایی های دیجیتال را برای علاقمندان فراهم کرده است. با پذیرش ارزهای دیجیتال، بنیاد الجلیله به یکی از اولین سازمان های غیرانتفاعی پرداخت امارات تبدیل شده است.
براساس بیانیه اخیرا بنیاد، بنیاد الجلیله با همکاری یک پلتفرم ارزهای دیجیتال پیشرو خدمات دیجیتال خود را گسترش خواهد داد، بنیاد جزئیات بیشتری از این همکاری ارائه نداده است.
طبق اظهارات عبدالکریم سلطان العلما، مدیر عامل بنیاد، بنیاد الجلیله به‌ عنوان یک سازمان بشردوستانه به کمک ‌های خیریه متکی است از این رو با گسترش خدمات خود امکان دسترسی افراد به خدمات را از سراسر جهان فراهم خواهد نمود.
به گفته وی، بنیاد الجلیله، اولین خیریه مراقبت های بهداشتی در کشور است که کمک های مالی را در ارزهای دیجیتال می پذیرد، همچنین بنیاد الجلیله به سایر سازمان های خیریه برجسته مانند Save the Children پیوسته و بنیاد کاردانو را به عنوان شریک خود انتخاب کرده است.

پذیرش ارزهای دیجیتال در امارات

با گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال در امارات متحده عربی، هم اکنون بسیاری از مدارس، فروشگاه های زنجیره ای و بسیاری از شرکت های حقوقی برای پرداخت هزینه، ارزهای دیجیتال را می پذیرند. براساس اظهارات مشاغل پذیرنده ارزهای دیجیتال، قانون مساعد دولت امارات متحده عربی در مورد دارایی های دیجیتال بیزینس های بسیاری را تشویق  به پذیرش ارزهای دیجیتال کرده است.
بر اساس گزارش Chainalysis، خاورمیانه یکی از بازارهای ارزهای دیجیتال با سریع‌ ترین رشد در جهان است که 7 درصد از حجم معاملات جهانی در آن انجام می شود.
پرداخت‌ های دیجیتال از طریق پلتفرم ارز دیجیتالی که پرداخت‌ های ارز دیجیتال را پردازش و به طور خودکار آنها را به درهم تبدیل می‌ کند، انجام می گیرد.
همچنین در حال حاضر، هیچ قانونی در امارات متحده عربی وجود ندارد که استخراج ارزهای دیجیتال را محدود نماید. استخراج ارزهای دیجیتال در امارات مجاز است و خبر خوب برای ماینرهای ارزهای دیجیتال در امارات متحده عربی این است که CryptoMiners، پلتفرم ماینینگ ارزهای دیجیتال در زمینه فروش، تعمیر و ارائه دستگاه های استخراج و خدمات تعمیر و نگهداری فعالیت و مشکلات ماینر ها را رفع می کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پذیرش کمک‌ های ارز دیجیتال توسط بنیاد خیریه امارات
سوال امنیتی :7+98 = ?