بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی

1401/09/23
بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی

ما سعی می کنیم در مقاله بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی، اطلاعاتی در مورد ارتباط هوش مصنوعی با بلاک چین به شما ارائه کنیم و به معرفی انواع ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی بپردازیم تا با این رمز ارزها اشنا بشین و بهترین تصمیم رو برای سرمایه گذاری روی این ارزها بگیرین. سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال می تونه یه پیشنهاد عالی برای روش سودآوری بلند مدت باشه. با این حال واضح هست که دونستن جزئیات و داشتن اطلاعات و آگاهی از بازار برای هر کسی که مشتاق تبدیل شدن به یه سرمایه گذار موفق هست، ضروری محسوب میشه. در آخر، گام های زیادی وجود دارن که باید بردارین تا مطمئن بشین که سرمایه گذاری شما سودآور میشه. همچنین ابتدا باید آموزش های لازم رو فرا بگیرین.

با وجود اینکه اولین پیدایش ارز دیجیتال به سال 2009 برمیگرده، ولی همه گیری اون رو در چند سال اخیر شاهد هستیم. بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال زیادی هست که هر کدوم از اون ها مزایا و ویژگی ها خاص خودشون رو دارن. همچنین این رمز ارزها در حوزه های مختلفی فعالیت می کنند که هر یک وظایف مختلفی رو بر عهده دارن که باید اون ها رو اجرا کنند. یکی از این حوزه ها نیز هوش مصنوعی هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی، اطلاعاتی در مورد ارتباط هوش مصنوعی با بلاک چین به شما ارائه کنیم و به معرفی انواع ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی بپردازیم.

پیشنهاد ما برای مطالعه: آموزش شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد

ارتباط هوش مصنوعی با بلاک چین

ارتباط هوش مصنوعی با بلاک چین

اگه در حوزه ارزهای دیجیتال یا فناوری بلاک چین فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم هوش مصنوعی یا AI رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که ارتباط هوش مصنوعی با بلاک چین چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که هوش مصنوعی و بلاک چین هر کدوم از تکنولوژی ها یا فناوری هایی هستن که در طول 10 سال اخیر خیلی مورد بحث و گفتگو قرار گرفتن و تکامل و توسعه هر کدوم از اون ها باعث شده تا ابداعاتی منحصر به فرد و نویدبخش به وجود بیان. هوش مصنوعی و بلاک چین به عنوان تکنولوژی های مکمل همدیگه می تونن مزایای زیادی در حوزه های مختلف مثل تحلیل های آماری، بهداشت و درمان، سرویس های مالی و..... داشته باشن.

مقاله پیشنهادی: بهترین ارزهای دیجیتال حوزه انرژی

جالب اینجاست که بدونین هوش مصنوعی محدود همون سیستم هوشمندی هست که همه ما در کامپیوترهای امروزی اون ها رو مشاهده می کنیم. سیستم های هوشمندی که تحت آموزش یا یادگیری خودکار، انجام وظایف خاص رو بدون برنامه ریزی اختصاصی برای اون وظایف ممکن می کنند. همچنین هوش مصنوعی یکی از فناوری های متعدد مورد استفاده در ربات ها محسوب میشه. کاربرد وسوسه کننده هوش مصنوعی و بلاک چین مربوط به اینترنت اشیا هست. توجه داشته باشین که هوش مصنوعی یکی از تکنولوژی هایی هست که به دانشمندان این قابلیت رو میده تا ربات های هوشمندی بسازن که کارهای شبیه به انسان ها رو انجام میدن.

انواع ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی

انواع ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی

همونطور که گفتیم، از اونجایی که ارزهای دیجیتال توسط فناوری بلاک چین پشتیبانی میشن، هوش مصنوعی می تونه در کنار بلاک چین برای رفع بسیاری از چالش ها کار کنه. چند روشی که در اون ها میشه از هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال استفاده کرد، شامل پیش بینی های دقیق، تجزیه و تحلیل احساسات در صرافی های ارز دیجیتال، معاملات خودکار ارزهای دیجیتال و کسب درآمد بهتر از سرمایه گذاری هست. ارزهای دیجیتال زیادی در حوزه هوش مصنوعی فعالیت می کنند که هر کدوم از اون ها مزایا و کاربردهای خاص خودشون رو دارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی بپردازیم تا با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین و بهترین تصمیم رو برای سرمایه گذاری روی اون ها بگیرین.

مقاله پیشنهادی: معرفی انواع ارزهای دیجیتال حوزه ورزش

• PARSIQ

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی، ارز دیجیتال PARSIQ هست. این رمز ارز نسل بعدی همه چیزی هست که در مورد نظارت و هوش مصنوعی به اون نیاز دارین. این موضوع به این دلیل هست که ارز دیجیتال PARSIQ به دلیل ارائه ابزارهای تحلیلی برای فناوری بلاک چین در خیلی از صنایع شناخته شده. البته توجه داشته باشین که قرارداد توکن PARSIQ روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شده که همین موضوع به توسعه دهنده ها این قابلیت رو میده تا منابع رو به اهداف بالاتر در سازمان خودشون اختصاص بدن.

• Fetch.Al

یکی دیگه از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی، ارز دیجیتال Fetch.Al هست که در سال 2017 راه اندازی شده. پروتکل این رمز ارز به عنوان آزمایشگاه هوش مصنوعی که یه شبکه یادگیری ماشینی باز، بدون مجوز و غیرمتمرکز با اقتصاد رمزنگاری می سازه، به رسمیت شناخته میشه. بهتره بدونین که این پلتفرم دسترسی به تکنولوژی هوش مصنوعی رو با یه شبکه بدون محوز دموکراتیک تبدیل می کنه.

• Project PAI

یکی دیگه از انواع ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی، ارز دیجیتال Project PAI هست که نوعی پروتکل بلاک چین برای آواتارهای هوشمند در اقتصاد هوش مصنوعی هست. اون ها اینجور آواتارهایی رو از نمایه های دیجیتالی رفتارهای کاربران آنلاین می سازن و اون ها رو هوش مصنوعی شخصی یا PAI می نامن. پروژه ارز دیجیتال Project PAI فکر می کنه هر شخصی در این دنیا باید آواتار دیجیتالی خودش رو داشته باشه که همه فعالیت های یه انسان رو انجام میده و مزایای زیادی به همراه داره.

• Crotex

یکی دیگه از انواع ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی، ارز دیجیتال Crotex هست. پلتفرم Crotex اولین رایانه شخصی غیرمتمرکز دنیا هست که برای اجرای AI یا هوش مصنوعی و برنامه های غیرمتمرکز مبتنی بر هوش مصنوعی در بلاک چین مجهز شده. این پلتفرم قابلیت یادگیری ماشین رو به قرادادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز اضافی می کنه تا با موارد استفاده واقعی سازگار بشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی، اطلاعاتی در مورد ارتباط هوش مصنوعی با بلاک چین به شما ارائه کنیم و به معرفی انواع ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی بپردازیم تا با این رمز ارزها اشنا بشین و بهترین تصمیم رو برای سرمایه گذاری روی این ارزها بگیرین. همونطور که گفتیم، از اونجایی که ارزهای دیجیتال توسط فناوری بلاک چین پشتیبانی میشن، هوش مصنوعی می تونه در کنار بلاک چین برای رفع بسیاری از چالش ها کار کنه. چند روشی که در اون ها میشه از هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال استفاده کرد.


نظرات کاربران در مورد بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی
  • سلام چرا از RNDR و GRT چیزی نگفتین

    چطور میتونیم تحلیلشون کنیم یا سیگنالشونو بگیریم؟؟

    ارزهای اصلی فراموش شد

سوال امنیتی :8+84 = ?