راه اندازی تتر روی شبکه پالیگان

1401/03/07
راه اندازی تتر روی شبکه پالیگان

پس از راه‌ اندازی استیبل کوین تتر متصل به پزو مکزیک، صادرکننده این استیبل کوین اعلام کرد که این شرکت توکن ‌های تتر را در شبکه پالیگان راه‌ اندازی کرده است. همچنین پالیگان به شبکه های بلاک چین آوالانچ و کوزاما اضافه خواهد شد. بزرگترین استیبل کوین بر اساس ارزش بازار، تتر، اکنون در بلاک چین پالیگان (متیک) پشتیبانی می شود. ارزش بازار تتر امروز 72.6 میلیارد دلار و حجم تجارت استیبل کوین 59.15 میلیارد دلار از 106.34 میلیارد دلار حجم تجارت جهانی می باشد.
استیبل کوین تتر راه اندازی شده در شبکه پالیگان اکنون در 11 شبکه بلاک چین میزبانی می شود. علاوه بر شبکه پالیگان، تتر در بلاک چین لایه Omni، اتریوم، ترون، EOS، Liquid، الگوراند، سولانا، بیت کوین کش، کوزاما و آوالانچ نیز پشتیبانی می ‌شود.
گسترش راه‌ حل مقیاس‌ پذیری لایه دو شبکه پالیگان، L2 در بلاک چین اتریوم، هزینه‌ های انتقال ارزان‌ تری را برای کاربران تتر فراهم می ‌کند. همچنین پالیگان در حال حاضر بیش از 19000 برنامه غیرمتمرکز،dapps  دارد و توکن بومی شبکه، متیک رتبه 21 بازار را داراست.

اظهارات مدیر ارشد فن آوری تتر در خصوص پروژه ادغام پالیگان و اهداف آن

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فن آوری تتر در بیانیه ‌ای اظهار داشت که هدف شرکت از راه ‌اندازی تتر در شبکه پالیگان دسترسی جامعه به پایدارترین و قابل اعتمادترین استیبل کوین در فضای توکن دیجیتال بوده است همچنین اکوسیستم پالیگان امسال شاهد رشد تاریخی بوده است و امیدواریم با ادغام شبکه پالیگان در تتر مسیر رشد آن هموارتر شود. تیم توسعه شبکه پالیگان راه اندازی خود در اواخر روز جمعه، 27 می را تایید کرده است.
براساس توضیحات مدیر عامل شبکه پالیگان، رایان وایات، علاوه بر راه اندازی تتر در شبکه پالیگان، تیم توسعه یک صندوق چند میلیون دلاری برای کمک به توسعه دهندگان بلاک چین اکوسیستم ترا برای مهاجرت به شبکه پالیگان جمع آوری کرده است. همچنین طبق اعلامیه پالیگان، هم اکنون موضع تتر به عنوان گسترده‌ ترین استیبل کوین تثبیت شده است.
خبر راه اندازی استیبل کوین تتر در شبکه پالیگان، به دنبال از دست دادن 10.4 میلیارد دلار ارزش بازار تتر از 10 می بوده است. در آن روز، ارزش بازار تتر 83 میلیارد دلار بوده که هم اکنون تقریباً 72.6 میلیارد دلار می باشد.
همچنین اخیرا تتر یک توکن فیات متصل به پزو مکزیک به نام MXNT راه ‌اندازی کرده است. توکن ‌های MXNT در سولانا، اتریوم و پالیگان در دسترس می باشند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی تتر روی شبکه پالیگان
سوال امنیتی :3+34 = ?