بازرسی شرکت های مرتبط با ترا توسط رگولاتورهای کره جنوبی

بازرسی شرکت های مرتبط با ترا توسط رگولاتورهای کره جنوبی

نوشته شده در : 1401/03/06

تنظیم ‌کننده‌ های مالی کره جنوبی در حال برنامه‌ ریزی برای بازرسی از شرکت‌ های داخلی مرتبط با ترافورم لبز می باشند. شرکت های مرتبط با ترافورم لبز هولدر و استفاده کننده کوین های اکوسیستم ترا در اولویت می باشند. براساس توضیحات رسانهMoney Today کره جنوبی؛ خدمات نظارت مالی،FSS با بررسی در محل ارائه دهنده پرداخت الکترونیکی تحت حمایت سافت بانک Chai آغاز خواهد شد و پیامد سقوط اکوسیستم ترا در به بازارهای مالی نیز بررسی خواهد شد.
سافت بانک Chai که در سال 2019 راه اندازی شد، از زمان آغاز به کار خود همکاری نزدیکی با ترافورم لبز داشته و تا مارس سال جاری خدمات پرداخت مربوط به KRT را ارائه نموده است. Terra KRT شبکه ای از ارزهای رمزپایه با ثبات قیمتی ست که با ارزهای اصلی جهان مرتبط است و Terra KRT به وون کره متصل است.
خدمات نظارت مالی،FSS همچنین قصد دارد بازرسی های محلی را در شرکت های متعلق به Terra Alliance نیز انجام دهد، به ویژه آنهایی که خدمات پرداخت و تسویه حساب مرتبط با کوین های اکوسیستم ترا را ارائه داده اند. این رسانه به نقل از سازمان منابع مالی خاطرنشان کرد که خدمات نظارت مالی،FSS قصد دارد عملکرد سه سال گذشته شرکت ‌هایی خدمات پرداخت و تسویه کوین های ترا یا توکن‌ های غیرقابل تعویض،NFT را بررسی نمایند.

توقف همکاری سافت بانک Chai با ترافورم لبز

سافت بانکChai، در سال 2019 توسط یکی از بنیانگذاران ترافورم لبز، با نام دانیل شین تاسیس شده است. شین از زمان سقوط اکوسیستم ترا تلاش کرده تا از پیامدهای سقوط اکوسیستم فاصله بگیرد وی قبلاً ادعا کرده بود که رابطه تجاری سافت بانکChai با ترافورم لبز در سال 2020 به پایان رسیده است.
با این حال براساس داده های ارائه شده از کمیسیون بورس و اوراق بهادار کره جنوبی؛ دو کوون، مدیرعامل ترافورم لبز، 22.4 درصد از سهام شرکت هلدینگ Chia را هم اکنون در اختیار دارد. براساس داده های ارائه شده توسط کمیسیون، دانیل شین همچنین مدیریت پلتفرم تجارت الکترونیک TMon را نیز بر عهده دارد که احتمالاً با تحقیقات خدمات نظارت مالی،FSS روبرو خواهد شد.
براساس اظهارات رسانه های کره جنوبی، در مرحله دوم رگولاتورهای کره جنوبی به بررسی شرکت های مرتبط با ترافورم از طریق دیگر شرکت های بزرگ خواهند پرداخت. براساس توضیحات یک تنظیم کننده مالی ناشناس، وضعیت دارایی و وجوه برداشت، وضعیت مدیریت شرکت‌ ها پس از تعلیق سرویس ‌های اکوسیستم و همچنین خدمات حضانتی کاربران آن‌ ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بازرسی شرکت های مرتبط با ترا توسط رگولاتورهای کره جنوبی
سوال امنیتی :3+96 = ?