فعالیت بلاک چین جدید Terra

1401/03/07
فعالیت بلاک چین جدید Terra

آغاز پروژه راه اندازی شبکه ترا که قرار بوده در 27 می شروع بکار نماید؛ پس از تأخیر یکروزه، پس از چندین تلاش برای بهبود و راه‌ اندازی مجدد اکوسیستم خود پس از یک سقوط عظیم که میلیاردها دلار از ارزش بازار را از بین برد، از روز شنبه، 28 می شروع به تولید بلاک نموده است. تیم پشتیبان پروژه احیای اکوسیستم شبکه ترا اظهار داشت که امروز شروع فصل بعدی برای جامعه اکوسیستم Terra ست؛ فصلی که در آن پتانسیل اکوسیستم هیچ حد و مرزی نمی شناسد و خلاقیت جمعی اکوسیستم می تواند شکوفا شود.
با راه اندازی طرح احیای اکوسیستم ترا، زنجیره قدیمی اکنون به ترا کلاسیک تبدیل و توکن اصلی خود به نامLUNC نامگذاری کرده است، همچنین اکوسیستم جدید ترا یک استیبل کوین الگوریتمی مانند استیبل کوین شکست خورده terraUSD در اکوسیستم قدیمی نخواهد داشت.
انتظار می‌ رود برنامه ‌های محبوب بلاک چین فعلی که پس از راه ‌اندازی Terra 2.0 به عنوان "Terra Classic" ادامه خواهد یافت به بلاک چین جدید مهاجرت کنند. بسیاری از dapp ها یا برنامه های غیرمتمرکز از زنجیره اصلی اکوسیستم ترا پیش از این متعهد به مهاجرت به زنجیره جدید شده اند.
همچنین تیم توسعه اکوسیستم ترا اظهار داشت: افرادی که واجد شرایط ایر دراپ لونا بوده اند، اکنون می توانند با انتخاب شبکه "Phoenix-1" در پسوند مرورگر Terra Station موجودی کیف پول خود را در زنجیره جدید مشاهده نمایند.
طبق گفته تیم توسعه اکوسیستم، کاربران هم اکنون می توانند چندین کار را با لیکوئید لونای خود انجام دهند که از جمله این موارد می توان به استیک کردن آن در Terra Station با ولیدیتورهای مورد علاقه برای کسب ریوارد و مشارکت در تصمیم گیری های حاکمیتی، استفاده از لیکوئید لونا در dapp ها هنگام راه اندازی و یا معامله آن در یک صرافی ارز دیجیتال اشاره نمود.

مهاجرت از اکوسیستم ترا به شبکه پالیگان

براساس اظهارات رایان ویات، مدیرعامل استودیو پالیگان در 27 می، شبکه پالیگان، زنجیره جانبی ساخته شده با هدف کمک به مقیاس پذیری اتریوم، در حال راه ‌اندازی یک صندوق چند میلیون دلاری به نام Terra Developer Fund است که هدف آن کمک به پروژه ‌های شکست خورده در اکوسیستم Terra برا مهاجرت و منتقل شدن بر روی شبکه پالیگان می باشد.
طبق گفته رایان وایات، مارکت NFTاکوسیستم ترا، OnePlanet اولین پروژه ای است که این مهاجرت را انجام داده است و قرار است OnePlanet به شبکه پالیگان در انتقال دیگر پروژه های اکوسیستم ترا کمک نماید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فعالیت بلاک چین جدید Terra
سوال امنیتی :7+54 = ?