معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل (Pudgy Penguins)

1401/06/09


ما سعی می کنیم در مقاله معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل، اطلاعاتی در مورد مجموعه Pudgy Penguins برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های مجموعه NFT پنگوئن های تپل بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و با این مجموعه NFT آشنایی داشته باشین. این روزها بازار خرید و فروش توکن های غیر قابل تعویض اونقدر جذاب و داغ شده که حرارت اون رو در کیلومترها اون طرف تر و بین علاقه مندان به دنیای بازار کریپتوکارنسی در سراسر جهان میشه احساس کرد.

به عبارت دیگه، خرید و فروش توکن های غیر مثلی که حالا به یکی از معامله های پر سود برای خیلی از افراد تبدیل شده، مکانیسم خاص خودش رو داره و برای اینکه بشه در این بازار فعالیت کرد و با خرید و فروش NFT ها سود به دست آورد، باید از مراحل مختلفی عبور کرد.

جالب اینجاست که بدونین توکن های غیر مثلی اونقدر جذاب و کاربردی شدن که افراد مشهور و سلبریتی هم از خیر اون نمی گذرن، به عبارت دیگه توکن های غیر مثلی موضوعی هست که نمیشه به همین راحتی از اون عبور کرد. همچنین شما نیز می تونین وارد بازار NFT ها بشین و با خرید و فروش این توکن ها سود به دست بیارین. البته به شرط اینکه آموزش های لازم رو فرا بگیرین و در زمان فعالیت در بازار توکن های غیر مثلی مشکلی برای شما پیش نیاد. 

با افزایش محبوبیت بازار NFT، مجموعه های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از این مجموعه ها به دلیل داشتن ویژگی ها و خصوصیات خاص خودشون مورد استقبال سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال و سایر افراد مشهور و سلبریتی ها قرار می گیرن. یکی از مجموعه ها نیز مجموعه Pudgy Penguins هست. به همین منظور ما سعی می کنیم تا در مقاله معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل، اطلاعاتی در مورد مجموعه Pudgy Penguins برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های مجموعه NFT پنگوئن های تپل بپردازیم. قبل از اینکه ادامه مقاله رو بخونین توصیه می کنیم مقاله NFT چیست رو هم مطالعه کنین.

مجموعه NFT پنگوئن های تپل چیست؟

مجموعه NFT پنگوئن های تپل

اگر در بازار توکن های غیر مثلی فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم مجموعه NFT پنگوئن های تپل رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این مجموعه به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که مجموعه NFT پنگوئن های تپل چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که مجموعه پنگوئن های تپل یکی از بامزه ترین و گرون قیمت ترین مجموعه های NFT هست که در حال حاضر در بازار توکن های غیر مثلی وجود داره و شما می تونین توکن های این مجموعه رو خرید و فروش کنین و سود به دست بیارین. نکته قابل توجه این هست که NFT های موجود در مجموعه پنگوئن های تپل ویژگی های زیادی دارن که همین ویژگی ها باعث میشه تا مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرن و قیمتشون افزایش پیدا کنه.

جالب اینجاست که بدونین مجموعه پنگوئن های تپل نوعی کالکشن کارتونی هست که به صورت NFT در اومده و کاربران توانایی خرید و فروش اون ها رو دارن. این توکن ها که به صورت غیر قابل تعویض هستن، قابلیت ها و ویژگی های زیادی دارن و همین موضوع باعث شده تا در مدت زمان کوتاهی افراد زیادی رو به سمت خودش جذب کنه. همچنین این مجموعه در تاریخ 22 جولای 2021 به بازار عرضه شدن و با استاندارد ERC721 و روی شبکه اتریوم راه اندازی شدن. این کالکشن شامل 8888 توکن پنگوئن خاص و منحصر به فرد هست. بنابراین شما می تونین وارد بازار توکن های غیر قابل تعویض شده و با پیدا گردن مجموعه پنگوئن های تپل، این NFT ها رو خریداری کنین.

همه پنگوئن های موجود در مجموعه Pudgy Penguins منحصر به فرد هستن. همچنین برای این کالکشن NFT بیش از 150 نماد به صورت دستی طراحی شده و هر کدوم از این نمادها به صورت تصادفی در تصاویر پنگوئن ها به کار گرفته شدن. همچنین برخی از اون ها تاج و کلاه بامبو بر سر دارن و برخی لبخند یا چشمک می زنند یا چشم هاشون رو پشت عینک پنهون کردن.

ویژگی های مجموعه NFT پنگوئن های تپل چیست؟

ویژگی های مجموعه NFT پنگوئن های تپل

همونطور که گفتیم، با افزایش محبوبیت بازار توکن های غیر مثلی، مجموعه های NFT زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها به دلیل داشتن ویژگی ها و خصوصیات خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت به دست میارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل، به بررسی ویژگی های مجموعه NFT پنگوئن های تپل بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

• شامل 8888 توکن NFT

یکی از ویژگی های مجموعه NFT پنگوئن های تپل که باعث شده تا قیمت اون ها افزایش پیدا کنه، تعداد NFT های موجود این کالکشن هست. بهتره بدونین این مجموعه شامل 8888 توکن NFT هست که شما می تونین این توکن ها رو خریداری می کنین. نکته قابل توجه این هست که تقاضا برای خرید این توکن ها زیاد هست و به دلیل کمیاب بودن این توکن ها، قیمتشون افزایش پیدا می کنه.

• تصاویر کارتونی

یکی دیگه از ویژگی های مجموعه NFT پنگوئن های تپل که باعث شده تا مورد استقبال سرمایه گذاران و افراد زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که تصاویر توکن های موجود در کالکشن پنگوئن های تپل، به صورت کارتونی هست و همین موضوع باعث میشه تا بامزه بشن.

• بالا بودن قیمت

یکی دیگه از ویژگی های مجموعه NFT پنگوئن های تپل این هست که قیمت NFT های موجود در این کالکشن بالا هست. از اونجایی که این توکن ها کمیاب هستن و تقاضا برای خرید اون ها زیاد هست، به یکی از گرون قیمت ترین NFT های موجود در بازار تبدیل شده هست. در اینجا توصیه می کنیم که مقاله 6 روش کسب درامد از NFT رو هم مطالعه کنین.

عملکرد مجموعه Pudgy Penguins چگونه است؟

مجموعه Pudgy Penguins

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله معرفی کالکشن پنگوئن های تپل، اطلاعاتی در مورد عملکرد مجموعه Pudgy Penguins برای شما ارائه کنیم. بهتره بدونین مجموعه پنگوئن های تپل که با حرف اختصاری PEP نیز شناخته میشه، از زمان راه اندازی تاکنون به دلیل داشتن ویژگی ها و خصوصیات خاص خودش محبوبیت زیادی به دست آورده. همچنین این مجموعه در دوران اوج قیمتی خود از میانگین قیمت فروش روزانه 3.8 اتر هم بالاتر رفت و حجم تراکنش هفتگی اون از سایر پروژه ها مثل پروژه کریپتوپانک و میمون های کسل نیز فراتر رفت. بنابراین شما برای خرید توکن های این مجموعه باید سرمایه زیادی در اختیار داشته باشین.

جالب اینجاست که بدونین توکن های موجود در مجموعه Pudgy Penguins محبوبیت زیادی دارن، چون صاحبان اون ها اکثرا از اثر هنری خریداری شده به عنوان تصویر پروفایل خودشون در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. مجموعه های NFT زیادی وجود دارن که شما می تونین از توکن های این مجموعه ها به عنوان تصویر پروفایل خودتون استفاده کنین. از جمله از معروف ترین مجموعه های NFT که افراد مشهور توکن های این مجموعه رو در تصویر پروفایل خودشون قرار میدن، می تونیم به مجموعه پنگوئن های تپل و میمون های کسل اشاره کنیم. نکته قابل توجه این هست که افرادی به اسم های امینم و استفن کاری توکن های این مجموعه رو خریداری کردن.

کالکشن Pudgy Penguins نوعی پروژه هست که در موج حاصل از ترند شدن مجموعه BAYC به موفقیت زیادی رسید و تنها در 20 دقیقه کل NFT های موجود در این مجموعه به فروش رسید و فقط در عرضه یه هفته کف قیمت توکن های این مجموعه به 2.4 اتر رسید و همین موضوع باعث شد تا مجموعه پنگوئن های تپل به ارزشمندترین پروژه NFT تبدیل شد.

دلایل ارزشمندی مجموعه پنگوئن های تپل چیست؟

مجموعه پنگوئن های تپل

توکن های موجود در کالکشن Pudgy Penguins بسیار ارزشمند هستن و شما برای اینکه بتونین این توکن ها رو خریداری کنین و اون ها رو به تصویر پروفایل خودتون اضافی کنین، باید حداقل 2.5 اتریوم در اختیار داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله معرفی کالکشن Pudgy Penguins، برخی از دلایل ارزشمندی مجموعه پنگوئن های تپل رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم.

• یکی از دلایل ارزشمندی مجموعه پنگوئن های تپل که باعث شده تا قیمت توکن های موجود در این مجموعه افزایش پیدا کنه این هست که تعداد NFT های این مجموعه محدود هست که در مدت زمان کمی به فروش رسیدن. بهتره بدونین کالکشن Pudgy Penguins شامل 8888 توکن NFT هست که همین موضوع باعث میشه تا این توکن ها کمیاب بشن و قیمتشون افزایش پیدا کنه.

• یکی دیگه از دلایل ارزشمندی مجموعه پنگوئن های تپل این هست که مورد استقبال افراد مشهور زیادی قرار گرفته هست. افراد مشهور توکن های NFT موجود در مجموعه Pudgy Penguins رو خریداری کردن و اون ها رو به تصویر پروفایل خودشون در صفحات اجتماعی اضافی کردن. همین موضوع باعث شد تا تقاضا برای خرید این توکن ها افزایش پیدا کنه و قیمتشون بالا بره.

• یکی دیگه از دلایل ارزشمندی مجموعه پنگوئن های تپل این هست که تقاضا برای خرید این توکن ها زیاد هست. همونطور که گفتیم، تنها در 20 دقیقه اول معرفی این پروژه توکن های این مجموعه به فروش رفت. از اونجایی که تعداد این NFT ها محدود هست، با افزایش تقاضا برای خرید این توکن ها قیمت اون ها بالا رفت.

• یکی دیگه از دلایل ارزشمندی مجموعه پنگوئن های تپل این هست که طراحی و شکل NFT های موجود در این کالکشن بامزه هست و همین موضوع باعث شده تا این توکن ها محبوبیت زیادی به دست بیارن و افراد زیادی اقدام به خرید این NFT کنند.

نحوه خرید NFT پنگوئن های تپل چگونه است؟

نحوه خرید NFT پنگوئن های تپل

شاید بعد از به دست آوردن اطلاعاتی در مورد مجموعه پنگوئن های تپل و بررسی دلایل ارزشمندی مجموعه پنگوئن های تپل، قصد سرمایه گذاری و خرید NFT های این مجموعه رو داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله معرفی کالکشن Pudgy Penguins، نحوه خرید NFT پنگوئن های تپل رو برای شما یاد بدیم تا بتونین به راحتی این توکن ها رو خریداری کنین. همونطور که در بخش های قبلی نیز گفتیم، همه NFT پنگوئن های تپل در 20 دقیقه اول فروخته شد و شما برای اینکه بتونین این NFT ها رو خریداری کنین، باید به یکی از بازارهای ثانویه مراجعه کنین و اون ها رو به صورت مستقیم از دارندگان بخرین. به عبارت دیگه باید به این افراد پیشنهاد خرید ارسال کنین و در صورت توافق معامله خودتون رو انجام بدین.

در حال حاضر پلتفرم OpenSea یکی از بزرگترین بازارهای خرید و فروش NFT هاست. نکته قابل توجه این هست که شما برای خرید NFT ها در این پلتفرم باید برای خودتون کیف پول متامسک تهیه کنین و اون به پلتفرم OpenSea متصل بشین. همچنین برای پرداخت هزینه های خرید و کارمزد، باید مقداری ارز دیجیتال اتریوم نیز خریداری کنین و اون ها رو به ولت خودتون انتقال بدین. شما می تونین از کیف پول های دیگه نیز که از استاندارد ERC721 پشتیبانی می کنند نیز برای ذخیره و نگهداری NFT پنگوئن های تپل استفاده کنین. از جمله از این کیف پول ها می تونیم به تراست ولت، ربی ولت، فورت متیک، کوین بیس ولت و پورتیس اشاره کنیم.

بعد از اینکه وارد پلتفرم OpenSea شدین، کیف پول خودتون رو تهیه کردین و مقداری ارز دیجیتال اتریوم خریدین باید در نوار جستجو توکن مورد نظر خودتون رو سرچ کنین. سپس بعد از اینکه توکن مورد نظر خودتون رو پیدا کردین، باید روی اون کلیک کرده و اطلاعات و جزئیات اون رو مطالعه کنین و سپس روی گزینه Buy Now یا Make Offer کلیک کنین و بعد از مشاهده قیمت و کارمزد مربوطه، تراکنش خودتون رو انجام بدین.

نکات مهم در زمان خرید NFT پنگوئن های تپل کدامند؟

خرید NFT پنگوئن های تپل

جالب اینجاست که بدونین در زمان خرید NFT پنگوئن های تپل باید برخی نکات لازم رو مورد توجه قرار بدین تا معامله خوبی داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از معرفی کالکشن Pudgy Penguins، برخی نکات مهم در زمان خرید NFT پنگوئن های کسل رو برای شما مورد بررسی قرار می دیم تا با این نکات آشنایی داشته باشن و مشکلی در زمان خرید برای شما پیش نیاد.

• یکی از نکات مهم در زمان خرید NFT پنگوئن های تپل که باید رعایتش کنین این هست که باید ابتدا برای خودتون کیف پول ارز دیجیتال تهیه کنین. توجه داشته باشین که کیف پول انتخابی شما باید از شبکه ERC721 پشتیبانی کنه تا بتونین NFT های خریداری شده خودتون رو در این ولت ها ذخیره و نگهداری کنین. از جمله از این کیف پول ها می تونیم به متامسک، تراست ولت و... اشاره کنیم.

• یکی دیگه از نکات مهم در زمان خرید NFT پنگوئن های تپل این هست که باید برای پرداخت هزینه های مربوط به NFT و کارمزدها مقداری ارز دیجیتال اتریوم تهیه کنین و اون ها رو به ولت خودتون انتقال بدین. برای خرید NFT پنگوئن های تپل باید حداقل 2.5 اتر تهیه کنین.

• یکی دیگه از نکات مهم در زمان خرید NFT پنگوئن های تپل این هست که باید اطلاعات و جزئیات توکن مورد نظر خودتون رو بررسی کنین تا با این جزئیات آشنایی داشته باشین و بتونین بهترین تصمیم رو برای خرید و فروش بگیرین.

• یکی دیگه از نکات مهم در زمان خرید NFT پنگوئن های تپل این هست که شما نمی تونین توکن مورد نظر خودتون رو به صورت مستقیم از پلتفرم بخرین، بلکه باید به مالک NFT مورد نظر خود پیشنهاد خرید ارسال کنین و بعد از توافق معامله خودتون رو انجام بدین.

نقشه راه کالکشن پنگوئن های تپل چیست؟

نقشه راه کالکشن پنگوئن های تپل

شما می تونین در کالکشن پنگوئن های تپل، NFT پنگوئن های بسیار بامزه، زیبا و با طرح های مختلفی رو مشاهده کنین. شاید جالب باشه که بدونین افراد زیادی به دلیل زیبایی این پروژه جذب اون شدن و روی اون سرمایه گذاری کردن. همونطور که گفتیم، یکی از دلایل ارزشمندی کالکشن پنگوئن های تپل طراحی منحصر به فرد این توکن هاست. لازمه که بدونین این پروژه در اپلیکیشن دیسکورد گروه هایی با دنبال کننده های زیاد داره و در تاریخ 26 ژوئیه منتشر شد و شامل موارد مختلفی و متنوعی هست. همچنین همه توکن های کالکشن پنگوئن های تپل در 20 دقیقه اول معرفی فروخته شدن و هیچ توکنی باقی نموند.

یکی از نکات مورد توجه در مورد این برنامه این هست که شما می تونین ابزاری مختلف برای ارزیابی پنگوئن ها مشاهده و از اون ها به بهترین شکل استفاده کنین. علاوه بر این، در این بخش ایردراپ های ماهانه مربوط به مالکان پنگوئن ها و انواع حراجی ها وجود داره. البته طبق گفته یکی از بنیانگذاران برنامه دیسکورد در معرفی کالکشن پنگوئن های تپل، نقشه های راه مربوط به این پروژه از بین رفته هست. همچنین اون ادعا می کنه که هنرهای این پنگوئن ها تنها جنبه زیبایی دارن و نمیشه از اون ها برای سرمایه گذاری استفاده کرد. از طرف دیگه یه نقشه راه دیگه در تاریخ حوالی 20 سپتامبر منتشر شد که راه اصلی این پروژه رو نشون میده.

جالب اینجاست که بدونین تاریخ انتشار این نقشه راه نیز به طور دقیق مشخص نیست، چون این نقشه راه در برنامه دیسکورد منتشر نشده و یه صفحه اسکرین شات گرفه شده بود که در توییتر به اشتراک گذاشته شده. همچننین ایده دومی که برای این پروژه اعلام شده، راه اندازی یه بازی در این برنامه بود. این بازی همانند نوعی بازی ماهی گیری بود که کاربران نقش ماهیگیر رو بر عهده داشتن.

کیف پول های شخصی مجموعه پنگوئن های تپل:

کیف پول های شخصی مجموعه پنگوئن های تپل

طبق گفته بنیانگذاران و سازندگان مجموعه پنگوئن های تپل، همه سعی خودشون رو می کنند تا بتونن برای این پلتفرم یه کیف پول عمومی به وجود بیارن. همچنین اون ها می خواتسن این کیف پول حق امتیاز و کارمزد حاصل از فروش ثانویه هر NFT و پنگوئن رو دریافت کنه. یکی از این افراد ادعا می کنه که در این پنگوئن ها میزان تقریبی 660 اتر وجود داره. از طرف دیگه بخش 309Labs همه سعی خودش رو کرد و نسخه دوم پنگوئن ها رو ایجاد کرد. همچنین این محصولات جدید و تازه ایجاد شده رو Lil Pudgys اسم گذاشت. با این حال در این راه موفق نبود و نتونست به هدف مورد نظر خودش برسه.

چرا پروژه Pudgy Penguins محبوبیت دارد؟

یکی از مهم ترین مواردی که ممکنه در مورد پروژه Pudgy Penguins برای شما پیش بیاد این هست که چرا توکن های این مجموعه محبوبیت زیادی دارن؟ در پاسخ به این سوال می تونیم بگیم که یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایل محبوبیت پروژه Pudgy Penguins این هست که تعداد توکن های موجود در این پلتفرم محدود هست. به همین دلیل اگه شما قصد خرید یکی از اون توکن ها رو داشته باشین، باید به سراغ یکی از بازارهای خرید و فروش ثانویه مراجعه کنین و پیشنهاد خرید خودتون رو به مالکان ارسال کنین.

جالب اینجاست که بدونین افرادی که در ابتدا این توکن ها رو خریدن، اکنون سود زیادی زیادی به دست آوردن. چون قیمت این توکن ها از زمان راه اندازی تاکنون رشد زیادی رو تجربه کرده. همچنین یکی دیگه از دلایل محبوبیت پروژه Pudgy Penguins این هست که طراحی توکن های موجود در این کالکشن بامزه هست و شما می تونین این توکن ها رو به تصویر پروفایل خودتون در صفحات اجتماعیتون قرار بدین. در پایان توصیه می کنیم مقاله آموزش ساخت nft رو هم مطالعه کنین تا اطلاعات مفید بیشتری بدست بیارین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی کالکشن Pudgy Penguins، اطلاعاتی در مورد مجموعه NFT پنگوئن های تپل برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های مجموعه NFT پنگوئن های تپل بپردازیم و نحوه خرید NFT پنگوئن های تپل رو برای شما یاد بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و با این مجموعه آشنا بشین. همونطور که گفتیم، مجموعه پنگوئن های تپل یکی از بامزه ترین و گرون قیمت ترین مجموعه های NFT هست که در حال حاضر در بازار توکن های غیر مثلی وجود داره و شما می تونین توکن های این مجموعه رو خرید و فروش کنین و سود به دست بیارین.

مجموعه NFT پنگوئن های تپل شامل 8888 نوع توکن غیر مثلی هست که هر کدوم ویژگی ها و طراحی های خاص رو دارن. همچنین همه توکن های موجود در این مجموعه در عرض 20 دقیقه بعد از معرفی به فروش رفت و برای خرید این توکن ها باید به مالکان اون ها پیشنهاد خرید ارسال کنین تا بعد از توافق معامله خودتون رو انجام بدین. توجه داشته باشین که کف قیمت این توکن ها چیزی حدود 2.4 اتریوم هست.


نظرات کاربران در مورد معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل (Pudgy Penguins)
سوال امنیتی :9+33 = ?