ویژگی های هولدر حرفه ای ارز دیجیتال

1401/09/10
ویژگی های هولدر حرفه ای ارز دیجیتال

ما سعی می کنیم در مقاله ویژگی های هولدر حرفه ای ارز دیجیتال، اطلاعاتی در مورد هولدر ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های هولدر حرفه ای ارز دیجیتال بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. این روزها بحث ارزهای دیجیتال بسیار داغ هست و همین موضوع باعث شده تا نظر بسیاری از افراد به این حوزه جلب بشه و به دنبال راهی برای کسب درآمد از این بازار باشن. اگه شما نیز تصمیم گرفتین وارد دنیای ارزهای دیجیتال بشین، در صورتی که با این بازار آشنا نیستین، احتمالا با اصطلاحاتی روبرو میشین که معنی اون ها رو نمی دونین. یکی از رایج ترین و پرکاربردترین اصطلاحات در بین معامله گران، هولد ارز دیجیتال هست که باید باهاش آشنا بشین.

از زمان گذشته تاکنون یکی از مهم ترین استراتژی های افزایش یا حفظ سرمایه، نگهداری یا اصطلاحا هولد کردن دارایی های مالی و ارزشمند بوده. از مهم ترین توصیه های افراد خبره در بازار ارزهای دیجیتال و سرمایه بهره گیری از همین روش هست. ناگفته هست که در زمان درست نیز باید اون دارایی ها رو فروخت یا تبدیل کرد. این روش در دنیای ارزهای دیجیتال نیز از روش های سرمایه گذاری بلند مدت هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله ویژگی های هولد حرفه ای ارز دیجیتال، اطلاعاتی در مورد هولدر ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های هولدر حرفه ای ارز دیجیتال بپردازیم.

شاید برایتان مفید باشد: هولد ارزهای دیجیتال بهتر است یا ترید؟

هولد ارز دیجیتال کیست؟

هولد ارز دیجیتال کیست؟

هودل یا HOLD یکی از مفاهیم و اصطلاحات رایج در بازار ارزهای دیجیتال هست که به دلیل اشتباه تایپی یکی از کاربران سایت Bitcointalk اتفاق افتاده که این اشتباه تایپی رفرنسی برای این معیار و اصطلاح شده. البته بعضی وقت ها گفته میشه که HODL مخفف جمله Hold on for Dear Life به معنی نگهداری دارایی ها و ارزهای دیجیتال با تمام وجود هست. در بازار کریپتوکارنسی ها هودل یا هادل در اصطلاح به معنی نگهداری و نفروختن ارز دیجیتال در بازه زمانی میان مدت یا بلند مدت و با توجه به تارگت و استراتژی شخصی هست که به مرور زمان بر ارزش اون افزوده میشه و سرمایه گذار سود می کنه. همچنین به کسی که دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودش رو برای طولانی مدت نگهداری و ذخیره می کنه، هولدر ارز دیجیتال گفته میشه.

مقاله پیشنهادی: قوانین مهم هولدر بودن ارز دیجیتال

جالب اینجاست که بدونین در حالت کلی افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال رو میشه به دو دسته تقسیم کرد. دسته اول افرادی هستن که روزانه، هفتگی یا ماهانه خرید و فروش انجام میدن که به اون ها تریدر یا معامله گر گفته میشه. دسته دوم افرادی هستن که بر اساس مطالعه یه پروژه به خرید اون ارز دیجیتال اقدام می کنند و در بازه زمانی میان مدت یا بلند مدت با توجه به استراتژی خودشون اون ارز دیجیتال رو نگهداری و ذخیره می کنند. در اصطلاح به افرادی که سرمایه و دارایی خودشون رو هولد می کنند، هولدر یا هودلر ارز دیجیتال گفته میشه.

ویژگی های هولدر حرفه ای ارز دیجیتال چیست؟

همونطور که گفتیم، هر کسی که ارز دیجیتال رو برای مدت زمان طولانی نگه داره، هولدر یا نگهدار نامیده میشه. دو دسته کلی هولدر بین فعالان بازار ارزهای دیجیتال دیده میشه. گروه اول معمولا شامل افراد هست که قصد معامله و خرید و فروش ندارن و با سرمایه گذاری بلند مدت می خوان از طرف بازار ارزهای دیجیتال بهره مند بشن. گروه دوم نیز افراد همیشه نگران هستن که معمولا درگیر فومو هستن. بیشتر افراد این دسته تازه کار هستن. بهتره بدونین یه هولدر حرفه ای ارز دیجیتال باید ویژگی هایی داشته باشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله به بررسی ویژگی های هولدر حرفه ای ارز دیجیتال بپردازیم.

مقاله پیشنهادی: تفاوت عرضه ثابت و نامحدود در ارزهای دیجیتال

• یکی از مهم ترین ویژگی های هولدر حرفه ای ارز دیجیتال این هست که هولدرها سرمایه و پولی رو وارد این بازار می کنند که بهش نیاز ندارن و هیچ وقت برای ورود به این بازار به فروش ماشین، خونه یا قرض و وام اقدام نمی کنند. به عبارت دیگه، هولد حرفه ای ارز دیجیتال سرمایه ای رو وارد بازار می کنه که از دست رفتن اون پول ضرر جبران ناپذیری بهش وارد نکنه.

• یکی دیگه از مهم ترین ویژگی های هولدر حرفه ای ارز دیجیتال این هست که با توجه به نمودار قیمتی و بازه زمانی که برای اون پروژه یا ارز دیجیتال تعریف شده، همراه پروژه باشه. در زمان نوسانات شدید و اصلاح قیمت ارزهای دیجیتال، فروشی انجام نده و تا رسیدن قیمت ارز دیجیتال به هدف مشخص شده، دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودش نگه داره.

• یکی دیگه از ویژگی های هولدر حرفه ای ارز دیجیتال این هست که اگه شخصی تصمیم گرفته باشه یه هولدر ارز دیجیتال بشه، باید شناخت کافی از اون پروژه رو داشته باشه، در زمان و مراحل مختلف اون رو رصد کنه و مطمئن بشه اهدافی که برای اون پروژه پیش بینی شده در حال تحقق هستن. به عبارت ساده تر، میشه گفت آشنایی با تحلیل بنیادی برای افرادی که قصد هولد کردن ارز دیجیتال رو دارن، بسیار مهمه.

• یکی دیگه از ویژگی های هولدر حرفه ای ارز دیجیتال این هست که ارزهای دیجیتال و دارایی های خودش رو در صرافی ارز دیجیتال نگه نمی داره و اون ها رو به کیف پول یا ولت رمزنگاری شخصی خودش انتقال میده. چون صرافی ها امنیت کافی رو ندارن.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ویژگی های هولد حرفه ای ارز دیجیتال، اطلاعاتی در مورد هولدر ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های هولدر حرفه ای ارز دیجیتال بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. این روزها بحث ارزهای دیجیتال بسیار داغ هست و همین موضوع باعث شده تا نظر بسیاری از افراد به این حوزه جلب بشه و به دنبال راهی برای کسب درآمد از این بازار باشن. همونطور که گفتیم، هر کسی که ارز دیجیتال رو برای مدت زمان طولانی نگه داره، هولدر یا نگهدار نامیده میشه. دو دسته کلی هولدر بین فعالان بازار ارزهای دیجیتال دیده میشه.


نظرات کاربران در مورد ویژگی های هولدر حرفه ای ارز دیجیتال
سوال امنیتی :2+73 = ?