رشد 30 درصدی سندباکس طی همکاری با متاورس عربستان!

1401/11/25
رشد 30 درصدی سندباکس طی همکاری با متاورس عربستان!

رشد 30 درصدی قیمت سندباکس به دنبال همکاری با متاورس عربستان! بهتره بدونین قیمت سندباکس(SAND) رمزارز بومی پروتکل Sandbox بعد از اعلام امضا تفاهم نامه شرکت توسعه دهنده اون با دفتر نهاد دیجیتال دولت عربستان با رشد 30 درصدی به 0.94 دلار رسید. با رشد چشمگیر حوزه متاورس، کشورهای مختلف سعی می کنند تا به مرکز بعدی متاورس دنیا تبدیل بشن. بعد از اینکه کشور ایالات متحده عربی پا به متاورس گذاشت، عربستان هم به متاورس ابراز علاقه کرد و با پروتکل سندباکس قراردادی امضا کرد. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

عربستان صعودی با سندباکس همکاری می کند!

داده ها و اخبار منتشر شده به تازگی نشون میده که پروتکل سندباکس(SandBox) و عربستان سعودی تفاهم نامه ای رو برای راه اندازی و اجرای پروژه های متاورسی مختلف امضا کردن. همچنین به نقل قول از سایت Bein Crypto، سباستین بورگت یکی از بنیانگذاران سندباکس در تاریخ 7 فوریه خبر از انعقاد تفاهم نامه این شرکت با مقامات دولت دیجیتال عربستان سعودی داد. این اعلامیه از طریق یه پست لینکدین در جریان کنفرانس فناوری LEAP 2023 در خاورمیانه اعلام شد و قیمت سندباکس طی این اعلامیه افزایش پیدا کرد.

جزئیات بیشتری در مورد مفاد این تفاهم نامه ارائه نشده، ولی تفاهم نامه ها معمولا مقدمه ای برای مشارکت دائمی در آینده هستن. بورگت اظهار کرد که در هفته های آینده اطلاعات بیشتری ارائه میشه. سندباکس هم یکی از بزرگترین پروژه های متاورسی و از پیشروترین رمزارزها در بازار کریپتو محسوب میشه. با این حال، در طول بازار نزولی سال گذشته، قیمت سندباکس به شدت آسیب دید و از تعداد کاربران اون کم شد.

آمارها نشون میده که بیش از 300 آژانس و استودیو در حال حاضر به پذیرش برندها در سندباکس کمک می کنند که نسبت به سال گذشته چهار برابر شده. بیش از 400 برند هم برای جا نموندن از موج فرهنگ وب 3 به سندباکس ملحق شدن و اون رو انتخاب کردن. غول های بزرگ سرگرمی مثل شرکت آتاری، یوبی سافت و گروه موسیفی وارنر زمین های مجازی بزرگی در این متاورس خریداری کردن. بر اساس آمار سایت Crunchbase، شرکت سندباکس طی چهار دور جذب سرمایه در سال های 2020 و 2021، 95 میلیون دلار سرمایه به دست آورده.

قیمت سندباکس همچنان افزایش پیدا می کند!

جالب اینجاست که بدونین در واکنش به این خبر، قیمت سندباکس طی یه ساعت با رشد 17 درصدی به 0.88 دلار رسید، این روند صعودی در یه روز گذشته ادامه داشته و با رشدی 25 درصدی قیمت این ارز دیجیتال رو به 0.89 دلار رسونده. پروتکل سندباکس در سال 2021 تونست با موفقیت دور دوم سرمایه گذاری خودش رو به رهبری صندوق سرمایه گذاری ویژن فاند به پایان برسونه و 93 میلیون دلار جمع آوری کنه.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رشد 30 درصدی سندباکس طی همکاری با متاورس عربستان!
سوال امنیتی :6+61 = ?