قدیمی ترین بانک برزیل پرداخت مالیات با ارزهای دیجیتال را فعال کرد

1401/11/25
قدیمی ترین بانک برزیل پرداخت مالیات با ارزهای دیجیتال را فعال کرد

 قدیمی ترین بانک برزیل پرداخت مالیات با ارزهای دیجیتال را فعال کرد! به این ترتیب، مالیات دهنده های ساکن کشور برزیل می تونن به راحتی بدهی های مالیاتی خودشون رو با استفاده از ارز دیجیتال تسویه کنند و در عین حال دسترسی به اکوسیستم دارایی دیجیتال رو گسترش بدن. این بانک در سایت رسمی خودش اعلام کرد که این توسعه مالی از طریق مشارکت با Bitfy که یکی از محبوب ترین شرکت های راه حل های بلاک چین در برنامه سرمایه گذاری هست، امکان پذیر شده. د ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

وضعیت ارز دیجیتال در برزیل

قبل از اینکه به بررسی جزئیات این خبر بپردازیم، بهتره تا وضعیت ارز دیجیتال در کشور برزیل رو مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. بهتره بدونین برزیل یکی از کشورهای دوست دار و علاقه مند ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی هاست. در دسامبر سال گذشته، رئیس جمهور برزیل لایحه ای در مورد چارچوب نظارتی جامع و کاملی برای استفاده و تجارت ارزهای دیجیتال در داخل کشور رو امضا و تایید کرد.

همچنین بر اساس قوانین و مقررات جدید، برزیل ارز دیجیتال رو برای پرداخت و سرمایه گذاری قانونی کرده و معامله ارزهای دیجیتال هیچ مانع قانونی نداره، مگه اینکه خارج از چارچوب تعیین شده انجام بشن. بانک های برزیل در سال های گذشته علاقه خاصی به ارزهای دیجیتال نشون دادن. در واقع گفته میشه که بانک های برزیل بیشترین تعداد ETF رو در آمریککای لاتین به خودشون اختصاص دادن.

قدیمی ترین بانک برزیل پرداخت مالیات با ارزهای دیجیتال را فعال کرد!

طی خبری که اخیرا منتشر شده، بانکو دو برزیل یا Banco do Brasil، بزرگترین و قدیمی ترین بانک کشور برزیل، امکان پرداخت مالیات به وسیله ارزهای دیجیتال رو برای مشتریان خودش فراهم کرد. به نقل قول از The Block، این بانک در همکاری با استارتاپ بیت فای این امکان رو برای کاربران خودش فراهم کرده تا از طریق اپلیکیشن این بانک ارزهای دیجیتال خودشون رو به راحتی به ارز محلی تبدیل کنند و به وسیله اون مالیات خودشون رو پرداخت کنند.

جالب اینجاست که بدونین این ابتکار موفقیت آمیز علاوه بر ارائه یه روش پرداخت مالیاتی راحت و آسون، می تونه چشم انداز بانکی رو متحول کنه و سایر کشورها رو تشویق کنه تا ارزهای دیجیتال رو به عنوان روش پرداختی و سرمایه گذاری قانونی کنند. همچنین قرارداد بانک برزیل با Bitfy به بانک های دولتی این امکان رو میده تا گزینه های پرداخت مالیاتی مشابهی رو به مشتریان خودشون بر اساس توافق نامه های بین BB و بعضی از آژانس های عمومی بدن.

مدیر عامل Bitfy در این خصوص گفت:

«اقتصاد دیجیتال جدید، آینده ای پر از مزیت هست. این مشارکت امکان گسترش استفاده و دسترسی به ارزهای دیجیتال با پوشش مالی و با مهر امنیت و قابل اطمینان رو برای کاربران و ساکنین کشور برزیل فراهم می کنه»

بانک برزیل به دلیل مشارکت در فضای مجازی محبوبیت زیادی به دست اورده. در سال 2021، BB اولین بانکی بود که در برزیل در معرض یه صندوق معامله در مبادلات رمزنگاری قرار گرفت.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قدیمی ترین بانک برزیل پرداخت مالیات با ارزهای دیجیتال را فعال کرد
سوال امنیتی :3+79 = ?