انباشت صدها میلیارد توکن شیبا توسط یک نهنگ اتریوم!

1401/11/27
انباشت صدها میلیارد توکن شیبا توسط یک نهنگ اتریوم!

انباشت صدها میلیارد توکن شیبا توسط یک نهنگ اتریوم! ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) دومین میم کوین بزرگ از لحاظ ارزش بازار، از ابتدای سال 2023 خیلی خبرساز شده. در همین راستا یکی از پلتفرم های ردیابی نهنگ ها، از تحرکات جدیدی توسط ثروتمندترین نهنگ های اتریوم خبر داده و اعلام کرده که این نهنگ ها در حال حاضر از بزرگترین هولدرهای شیبا اینو هستن. این نهنگ ها با خرید و فروش های خودشون می تونن تاثیرات زیادی بر قیمت شیبا اینو بذارن. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.
نهنگ ها تلاش می کنند تا کنترل کامل شیبا را در دست بگیرند.

طبق آمار WhaleStats شیبا همچنین بزرگترین جایگاه از نظر ارزش دلاری در بین نهنگ های اتریوم با کیف پول های بزرگ با ارزش 1.3 میلیارد دلار شیبا رو داره. تمایل نهنگ ها به کنترل گردش دارایی در بازار، چنین سلطه قوی رو توضیح میده. معمولا جمع آوری بالای یه ارز دیجیتال توسط نهنگ ها علاقه مندان به کریپتو صعودی تلقی میشه، چون اون ها انباشت دارایی ها رو به توزیع مجدد اون ها ترجیح میدن. با توجه به اینکه درصد بالایی از عرضه در اختیار تریدرهای خرده فروشی و سرمایه گذاران هست، بازار معمولا فشار فروش بیشتری رو نسبت به موارد دیگه مشاهده می کنه.

یک نهنگ اتریوم صدها میلیارد شیبا انباشت کرده است!

جالب اینجاست که بدونین ارز دیجیتال شیبا دومین میم کوین بزرگ از لحاظ ارزش بازار، از ابتدای سال 2023 خیلی خبرساز شده. در همین راستا یکی از پلتفرم های ردیابی نهنگ ها، از تحرکات جدیدی توسط ثروتمندترین نهنگ های اتریوم خبر داده و اعلام کرده که این نهنگ ها در حال حاضر از بزرگترین هولدرهای شیبا اینو هستن. بر اساس داده هایی که توسط پلتفرم WhaleStats منتشر شده، 500 نهنگ بزرگ اتریوم در حال حاضر دارای 651.269.941 توکن شیبا هستن. این اتفاق بعد از اون رخ داد که یه نهنگ بزرگ اتریوم به اسم BlueWhale0073 تعداد 223.077.962.531 توکن شیبا خریداری کرد.

ارز دیجیتال شیبا اینو بعد از رشد چشمگیر قیمتی خودش در 30 روز گذشته، محبوبیت زیادی به دست اورده. هم اکنون قیمت شیبا در محدوده 0.00001303 دلار قرار داره که نزدیک به 5 درصد نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده. قیمت شیبا در یه ماه گذشته هم شاهد رشد 22 درصدی بوده. به این ترتیب، شیبا اینو تونسته از لحاظ سوددهی از رقیب اصلی خودش یعنی دوج کوین پیشی بگیره.

در این میان راه اندازی بلاک چین لایه دوم شیبا یا همون شیباریوم می تونه جرقه گذیرش گسترده تری برای این رمزارز باشه. از اونجایی که ارز دیجیتال SHIB بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده، هزینه کارمزد انتقال اون خیلی بالاست. انتظار میره که با اجرایی شدن شیباریوم کارمزد تراکنش برای شیبا خیلی کمتر از الان باشه و پروژه های توسعه ای زیرساختی برای تقویت شبکه هم بیشتر بشه.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد انباشت صدها میلیارد توکن شیبا توسط یک نهنگ اتریوم!
سوال امنیتی :9+48 = ?