همکاری Wirex با ویزا برای گسترش بازار ارزهای دیجیتال!

1401/11/30
همکاری Wirex با ویزا برای گسترش بازار ارزهای دیجیتال!

شرکت Wirex با ویزا برای گسترش بازار ارزهای دیجیتال! یکی از اصلی ترین، مهم ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقات دنیای ارزهای دیجیتال، مقبولیت روش پرداخت و خرید ارز دیجیتال هست. روشی که در خیلی از کشورها مورد استفاده قرار گرفته و در بهضی از کشورها هم در فاز آزمایشی قرار گرفته. در همین راستا بانک ها و البته شرکت های اعتباری هم نقش مهمی رو ایفا می کنند تا به تدریج اون رو در بین عموم مردم به عنوان روشی رسمی معرفی میشه. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با شرکت وایرکس(Wirex)

با توجه به اینکه قراره در این مطلب توضیحاتی درباره همکاری شرکت وایرکس با ویزا به شما ارائه کنیم، بهتره شما رو با شرکت وایرکس آشنا کنیم. بهتره بدونین شرکت وایرکس یا Wirex یه شرکت پرداخت دیجیتال مستقر در لندن هست که خدمات زیادی رو در زمینه پرداخت به کاربران ارائه می کنه. همچنین این شرکت با مجوز صدور کارت های ارز دیجیتال در اروپا توسط سازمان رفتار ممالی انگلیس قانونی شده. Wirex Card چند ارزی توسط مسترکارت پشتیبانی میشه و در برنامه وایرکس به 19 حساب ارز فیات و ارز دیجیتال مرتبط میشه. هنوز تاریخ انتشار رسمی مشخص نشده.

وایرکس با ویزا برای گسترش بازار ارزهای دیجیتال همکاری می کند!

بر اساس داده های منتشر شده، شرکت وایرکس که یه شرکت پرداخت دیجیتال مستقر در لندن هست، اعلام کرده که به شریک جهانی Visa تبدیل شده و قصد داره تا برای گسترش بازار ارزهای دیجیتال با شرکت ویزا همکاری کنه. بهتره بدونین شرکت Wirex با غول کارت اعتباری Visa به یه قرارداد خدمات طولانی مدت دست پیدا کرده. با این حرکت که به عنوان یه نقطه عطف قابل توجه توسط این شرکت شناخته میشه، وایرکس در حال حاضر می تونه به مشتریان در بازارهای جدید دست پیدا کنه و مناطقی مثل APAC و بریتانیا رو هدف قرار بده.

جالب اینجاست که بدونین شرکت پرداخت دیجیتال Wirex اظهار کرد که سال 2015 اولین شرکتی بوده که کارت های اعتباری با قابلیت رمزارزی رو ارائه داد و به کمک اون امکان خرید، ذخیره و فروش چندین ارز دیجیتال و ارزهای فیات رو برای چیزی حدود 80 میلیون مکان که ویزا کارت رو پشتیبانی می کنند، فراهم کرد. این کارت از رمزارزهایی مثل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، آوه و یونی سواپ پشتیبانی می کنه. دارنده های این کارت ها از مزایای ویژه ای مثل 8 درصد بازگشت رمزارزی در هر خرید، کارمزد ماهانه صفر، امکان تبدیل لحظه ای ارزهای دیجیتال و.... بهره مند میشن.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد همکاری Wirex با ویزا برای گسترش بازار ارزهای دیجیتال!
سوال امنیتی :9+88 = ?