پی پل انتشار استیبل کوین خود را به تعلیق درآورد!

1401/11/28
پی پل انتشار استیبل کوین خود را به تعلیق درآورد!

شرکت پی پل (PayPal) انتشار استیبل کوین خود را به تعلیق درآورد! علاوه بر این، انتشار گزارش سالیانه این غول پرداخت نشون داد که این شرکت از سرمایه 604 میلیون دلاری ارزهای دیجیتال مشتریان خود نگهداری می کنه. همونطور که می دونین، شرکت در حال بررسی توسعه استیبل کوین خودش هست که احتمالا پشتوانه اون دلار آمریکا باشه. هرچند در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی در مورد نقشه راه این پروژه وجود نداره و شرکت پی پل انتشار استیبل کوین خودش رو به حالت تعلیق در آورده. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با استیبل کوین پی پال

همه چیز به روز 7 ژانویه 2022 برمی گرده، زمانی که شرکت پی پال به صورت علنی تصمیم خودش رو مبنی بر راه اندازی استیبل کوین پی پال اختصاصی خودش اعلام کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد که ارز دیجیتال پی پال یا همون استیبل کوین پی پال قراره در برابر دلار آمریکا معامله بشه. البته هنوز هم که هنوزه، هیچ جزئیات خاصی در مورد چگونگی عرضه، زمان بندی احتمالی برای توزیع این استیبل کوین پی پال و در دسترس بودن اون در صرافی های متمرکز ارز دیجیتال مثل Coinbase یا Gemini ارائه نشده. اینکه پی پال دقیقا چه چیزی در سر داره یا چه برنامه ریزی خاصی برای ارائه این استیبل کوین پی پال در نظر گرفته، هنوز معلوم نیست.

تعلیق انتشار استیبل کوین پی پال

جالب اینجاست که بدونین بر اساس گزارش سالانه شرکت PayPal این شرکت تا تاریخ 31 دسامبر سال 2022، 604 میلیون دلار ارزهای دیجیتال رو به نمایندگی از مشتریان خودش نگهداری می کنه. به نقل قول از Bein Crypto این گزارش نشون داد که مشتریان این غول پرداخت 291 میلیون دلار ارز بیت کوین و 250 میلیون دلار اتریوم در این پلتفرم دارن، 63 میلیون دیگه هم به سایر ارزهای رمزنگاری شده مثل بیت کوین کش و لایت کوین تعلق داره. پی پال از یه شرکت ثالث ارائه دهنده خدمات حضانت دیجیتال، برای تامین امنیت دارایی های دیجیتال مشتریان خودش استفاده می کنه.

شرکت پی پال(PayPal) همچنین از عدم اطمینان قانونی موجود حول محور ارزهای دیجیتال به عنوان خطری برای تجارت خودش یاد کرد. این شرکت گفت که وضعیت قانونی و نظارتی بعضی از ارزهای دیجیتال طبق قانونی فعلی نامشخص هست. همچنین این شرکت به احتمال نیاز برای اخذ مجوزهای بیشتر در صورت تغییر چشم انداز قانونی اشاره کرد.

طبق داده های منتشر شده بلومبرگ، شرکت PayPal کار بر روی پروژه استیبل کوین خودش رو به حالت تعلیق درآورده. دلیل این کار هم افزایش ابهامات قانونی حوزه ارزهای دیجیتال و تحقیقات اخیر نهادهای مالی بر روی شریک تجاری پی پل ذکر شده. پی پل قبل از این می خواست تا خیلی زود استیبل کوین مبتنی بر دلار آمریکای خودش رو منتشر کنه.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پی پل انتشار استیبل کوین خود را به تعلیق درآورد!
سوال امنیتی :5+89 = ?