پیش بینی حرکت بیت کوین به سمت 56000 دلار

پیش بینی حرکت بیت کوین به سمت 56000 دلار

نوشته شده در : 1402/07/29

بر اساس تحلیلی که انجام شده، پیش بینی قیمت بیت کوین حرکت به سمت 56000 دلار را نشان میدهد! اگه قصد خرید بیت کوین رو دارین، باید وضعیت این رمز ارز رو مدام تجزیه و تحلیل کنین و از تاثیر اخبار روی قیمت بیت کوین غافل نشین. سایت Crypto Matrixport که یکی از پلتفرم های خدمات مالی محبوب در دنیاست، تحلیل های مختلفی رو انجام داده و گفته که تایید شدن صندوق قابل معامله یا ETF بیت کوین می تونه خبر مثبت و موثر باشه.
در صورتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) صندوق قابل معامله بیت کوین یا همون ETF رو تایید کنه، ارز دیجیتال بیت کوین می تونه تا قیمت 42 هزار دلار و حتی 56 هزار دلار هم صعود کنه. رمز ارز بیت کوین بزرگ ترین دارایی دیجیتال دنیاست که با هدف عبور از مرز 30 هزار دلار، در طی هفته گذشته رشد قیمتی چشمگیری رو تجربه کرده. این رمز ارز تحت تاثیر فعالیت یه صندوق قابل معامله بیت کوین قرار گرفته، چون سرمایه گذاران و کاربران فعال بازار همچنان در انتظار تایید واسه قرار گرفتن در معرض نهادی و جریان اصلی در ارز دیجیتال هستن.
پلتفرم Matrixport در گزارشی که اخیرا منتشر کرده، گفته که صندوق ETF می تونه تاثیر قابل توجهی روی قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها داشته باشه. از اونجایی که پلتفرم های زیادی مثل Matrixport به تاثیر مثبت ETF بیت کوین تاکید کردن، خیلی از کاربران و تریدرها منتظر چراغ سبز از طرف کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا هستن. اگه این کمیسین ETF بیت کوین رو تایید کنه، بیت کوین می تونه رشد قیمتی زیادی رو تجربه کنه. بنابراین، اگه می خواهین تا اقدام به خرید بیت کوین کنین و روی این رمز ارز سرمایه گذاری بلند مدتی انجام بدین، صبر کنین تا RTF بیت کوین توسط سازمان SEC تایید بشه.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی حرکت بیت کوین به سمت 56000 دلار
سوال امنیتی :7+60 = ?