بیت کوین نمی تواند از محدوده 30 هزار دلار عبور کند، علت چیست؟

بیت کوین نمی تواند از محدوده 30 هزار دلار عبور کند، علت چیست؟

نوشته شده در : 1402/07/29

بیت کوین قصد دارد از محدوده 30 هزار دلار عبور کند؛ آیا می تواند از عهده این کار بر آید؟ آیا قصد خرید بیت کوین را دارید ولی نمی دانید چه زمانی این کار را انجام دهید؟ بر اساس تحلیلی که انجام شده، می توان متوجه شد که بیت کوین اخیرا رشد قیمتی خوبی را تجربه کرده است و الان در نزدیک مرز 30 هزار دلاری قرار دارد. محدوده 30 هزار دلاری مانند یک مقاومت قوی عمل می کند و بیت کوین نمی تواند به راحتی از این ناحیه عبور کند!
بر اساس داده های منتشر شده توسط یکی از سایت های تحلیلی بازار به اسم IntoTheBlock، محدوده 30 هزار مقاومت بیت کوین حساب میشود که قوی است و اگر بیت کوین بتواند با یک کندل خوب این مقاومت را بشکند، می تواند به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند. اوردرهای فروش زیادی در ناحیه 30 هزار دلار قرار گرفته اند که همین اوردرهای فروش باعث می شوند تا بیت کوین به این ناحیه واکنش نشان دهند و با برخورد به قیمت 30 هزار دلار به سمت پایین نمودار حرکت کند.
با اینکه ارز دیجیتال بیت کوین نمی تواند به راحتی محدوده 30 هزار دلاری را پشت سر بگذارد، ولی همچنان افراد مشغول خرید بیت کوین در قیمت های فعلی هستند. با وجود خبرهای مثبتی که درباره تایید ETF بیت کوین وجود دارند، بازار کریپتو هیجانی شده است و قدرت خریداران افزایش پیدا کرده است. اگر این روند ادامه پیدا کند و افراد بیت کوین های زیادی خریداری کنند، بیت کوین می تواند از محدوده 30 هزار دلار عبور کند و به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند. پیش بینی های مختلفی ارائه شده است که یکی از این پیش بینی ها حرکت بیت کوین به سمت قیمت 56 هزار دلار است. این قیمت فتح می شود که سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا به طور رسمی ETF بیت کوین را تایید کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بیت کوین نمی تواند از محدوده 30 هزار دلار عبور کند، علت چیست؟
سوال امنیتی :7+77 = ?