افزایش علاقه سرمایه گذاران نهادی به شیبا اینو

1401/06/30
افزایش علاقه سرمایه گذاران نهادی به شیبا اینو

تحولات اخیر شیبا اینو اخیرا مورد توجه سرمایه گذاران بزرگ بوده است. طبق اظهارات کارشناسان توییت اخیر بنیانگذار و توسعه دهنده اصلی شبکه، شیتوشی کوساما یکی از دلایل اصلی علاقمندی سرمایه گذاران به این میم کوین بوده است. شیتوشی کوساما هفته گذشته با انتشار یک آپدیت مهم در مورد پروژه آینده شیبا اینو که احتمالا به نفع هولدرهاست، جامعه شیبا را شگفت زده کرده است.

اظهارات وی تا حدی با مکانیسم توکن سوزی برنامه ریزی شده برای یکی از ابتکارات جامعه مرتبط است. کوساما خطاب به جامعه شیبا اینو اظهار داشته است که بازی ShibaEternity پس از انتشار نسخه بلاک چین خود هم اکنون در دسترس دارندگان شیبوشی و شیباریوم است.

وی همچنین اعلام کرده که که توضیحات تکمیلی و مفصل قبل از روز دانلود ارائه خواهد شد و احتمالا این بلاک چین استفاده های بیشتری از یک بازی خواهد داشت و فراتر از انتظار ظاهر خواهد شد.

توسعه شبکه شیبا اینو

براساس توضیحات وی، به نظر می رسد که تیم توسعه شیبا اینو در حال توسعه ویژگی در "Shiba Eternity" است که راهکاری برای کمک به کاهش کل عرضه در گردش شیبا اینو فراهم خواهد کرد و بازیکنان را قادر می سازد همزمان با بازی CCG ارزش دارایی شیبا اینو نیز افزایش یابد قیمت شیبا اینو در 24 ساعت گذشته با وجود کاهش در حال اصلاح زیان های هفتگی خود است و احتمالا در کوتاه مدت افزایش خواهد یافت.

بازی با کارت کلکسیونی (CCG) که بازی با کارت تجاری (TCG) نیز نامیده می‌شود، نوعی بازی چند مرحله ای است که شامل توسعه و افزایش عناصر استراتژیک بازی برای رسیدن به مرحله نهایی است.

علاوه بر این، جامعه مشتاقانه منتظر ارائه جزئیات بیشتر از سوی توسعه دهندگان است. گمانه زنی ها حاکی از آن است که اطلاعیه مذکور با آنچه که در دسامبر سال گذشته ذکر کرده مرتبط می باشد. این بازی از چند روز گذشته در اپ استور اپل و در فروشگاه گوگل پلی در دسترس می باشد.

توسعه ‌دهنده اصلی شبکه سال گذشته در توییتی نوشت که همه پلتفر م‌ های جدید شامل ویژگی توکن سوزی خواهد بود و Shibaswap نسخه 2 شیباریوم تنها استثنا بازی خواهد بود. این توییت ماه گذشته برای بار دوم توسطGossipShib عضو سابق تیم توسعه شیبا اینو به اشتراک گذاشته شده است.

لازم به ذکر است که شیبا اینو هفته گذشته بازی کلکسیون کارتیShiba Eternity را در استرالیا راه اندازی کرده است طبق پیش‌ بینی تیم توسعه، عرضه بعدی و انتشار رسمی بازی برای تمام مناطق جهان از طریق بروز رسانی اعلام خواهد شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش علاقه سرمایه گذاران نهادی به شیبا اینو
سوال امنیتی :3+83 = ?