پیش بینی قیمت هلیوم همزمان با نوسانات نزولی بازار

1401/06/31
پیش بینی قیمت هلیوم همزمان با نوسانات نزولی بازار

قیمت ارز دیجیتال هلیوم که در روز گذشته با 29 درصد افزایش به 5.71 دلار رسیده بود، امروز در 22 سپتامبر به 4.68 دلار کاهش یافته است. به گفته کارشناسان، این حرکت خاص، یکی دیگر از رویدادهای «خرید شایعه فروش خبر» پس از مشارکت بزرگ اخیر بوده است.

طبق تحلیل کارشناسان با گذشت شاخص قدرت نسبی دارایی از مرز 70، معامله گران به سرعت پوزیشن های هلیوم خود را از صرافی ها خارج کردند که باعث کاهش شدید قیمت هلیوم شد.
اخبار مربوط به همکاری شبکه هلیوم باT-mobile دلیل اصلی پامپ قیمتی دارایی دیجیتال بوده است، به گفته کارشناسان؛ این مشارکت در بلندمدت یک شروع تجاری فوق العاده است، با این حال قیمت دارایی در کوتاه مدت احتمالا تغییر چندانی نخواهد کرد. هلیوم در کمتر از 24 ساعت از اعلام این همکاری  افزایش و سپس نزدیک 20 درصد اصلاح شده است.

موج بلند در بالای کندل سبز روزانه روز گذشته نشان دهنده مقدار زیادی از فشار فروش از سوی دارندگان است و بیانگر ضعف خریداران در هفته گذشته است.

ادامه روند صعودی ارز دیجیتال هلیوم تا اکتبر

اگر هلیوم برای حفظ سطح قیمت 4.72 دلار تلاش کند، این احتمال وجود دارد که شاهد ادامه منفی تا خط روند حمایتی در حدود 4.46 دلار باشد. در 6 سپتامبر، ارز دیجیتال هلیوم به 3.26 دلار رسیده و افزایش یافته است، اگر ماه سپتامبر با آشفتگی بیشتر برای مارکت دیجیتال ادامه یابد، هلیوم  در معرض کاهش مجدد تا سطح 3 دلار خواهد بود.

براساس داده های تاریخی نمودارها؛ هنوز پتانسیل برای نوسانات صعودی دیگر وجود دارد که می تواند قیمت هلیوم را تا 9.77 درصد افزایش دهد. این امر قیمت ارز دیجیتال هلیوم را به سطح مقاومت روانشناختی ضروری 5 دلار خواهد رساند.

طبق داده های کوین مارک کپ؛ ارز دیجیتال هلیوم دارای سرمایه بازار نسبتاً پایین و به میزان 565 میلیون دلار است. سرمایه 5.38 میلیارد دلاری هلیوم در نوامبر 2021 بالاترین سرمایه دارایی بوده است.

به گفته کارشناسان احتمالا سرمایه بازار هلیوم تا سال 2025 از 10 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت که به طور بالقوه دارایی را به یک رقیب برای یک سبد ارزهای دیجیتال متنوع تبدیل خواهد کرد. ارز دیجیتال هلیوم پس از فهرست شدن اخیر در بایننس همچنان در این صرافی در دسترس می باشد.

تنها چند روز تا پایان سپتامبر باقی مانده است، ماهی که برای کل بازار بلاک چین زیان ده بوده است. کارشناسان امیدوارند ماه اکتبر مارکت دیجیتال بازگشت کرده و شاهد یک چرخه صعودی مداوم باشد. طبق توضیحات کارشناسان، چشم انداز آینده هلیوم روشن است و یکی بهترین آلت‌کوین ‌هایی است که می ‌تواند در ماه اکتبر افزایش یابد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی قیمت هلیوم همزمان با نوسانات نزولی بازار
سوال امنیتی :5+96 = ?