پیشی گرفتن دوج کوین از پولکادات

1401/06/29
پیشی گرفتن دوج کوین از پولکادات

دوج کوین به عنوان دومین شبکه بزرگ بلاک چین اثبات کار و دهمین ارز دیجیتال بزرگ، از 18 سپتامبر تاکنون غیرقابل توقف به نظر می رسد و اکنون با حدود 576.235 میلیون دلار سرمایه از پولکادات پیشی گرفته است. کاهش اخیر قیمت دوج کوین در ماه آگوست نیز باعث افزایش تمایل بسیاری از معامله گران به خرید دوج کوین با قیمت پایین بوده است.

سطوح فیبوناچی اصلاحی اوج ماه اگوست در نمودار 8 ساعته در حدود 0.092 دلار بوده است که نشان دهنده کاهش 63.4 درصدی در سطح 0.08 دلار می باشد و به افزایش 30 درصدی قیمت در روزهای آینده اشاره می کند.

اگر معیارهای آنچین دقیق باشند، احتمالا فروشندگان با افزایش قیمت 30 درصدی ضرر بزرگی خواهند کرد. علاوه بر این، نمودار 4 ساعته نیز نشانه های خفیفی از واگرایی صعودی را نشان داده که به معنای نفوذ و تاثیر دوج کوین در بازار می باشد.

به گفته کارشناسان؛ افزایش ناگهانی قیمت دوج کوین احتمالا به دلیل افزایش حجم دارایی در چند روز گذشته است. حجم معاملات میم کوین از 16 سپتامبر تا کنون از 202.16 میلیون به 344.5 میلیون افزایش یافته است.

همزمان آدرس های کیف پول فعال نیز افزایش یافته و از 113 هزار در 15 سپتامبر به 120 هزار در 19 سپتامبر افزایش یافته است. سرعت تراکنش های دوج کوین نیز افزایش یافت که به معنای افزایش خرید و فروش دارایی است.

دوج کوین همچنین پس از ربودن رتبه دوم از اتریوم در اثبات کار ماینرهای بیشتری را جذب کرده است. دارایی دیجیتال همزمان با پامپ قیمتی نرخ هش خود را تا 4.86 درصد افزایش داده است که نشان دهنده سلامت و امنیت بلاک چین دوج کوین است.

دلایل احتمالی کاهش ارزش دوج کوین

از سوی دیگر، ماه آگوست ماه خوبی برای دارایی نبوده و معیارهای رسانه های اجتماعی دوج کوین به شدت کاهش یافته است. به گفته کارشناسان مشارکت‌ های اجتماعی تا 39.82 درصد کاهش یافته که در صورت ادامه احتمالا تاثیر منفی بر قیمت دوج کوین خواهد داشت.

خبر بد دیگر اینست که به نظر می رسد علاقه نهنگ ها به دوج کوین در ماه آگوست کاهش یافته است و تعداد کیف پول های نهادی در 30 روز گذشته بیش از 13 درصد کاهش یافته است.

نمودار نوسانات و معیار رسانه های اجتماعی پولکادات نیز تا حدودی نزولی بوده که می تواند دلیل اصلی اجتناب سرمایه گذاران از سرمایه گذاری باشد و قیمت پولکادات را در طولانی مدت کاهش دهد.

به طور کلی، معامله گران به دلیل نوسانات نزولی اخیر در خصوص میم کوین ها محتاط بوده اند با این حال احتمالا قیمت دوج کوین می‌ تواند با هر به ‌روزرسانی جدید یا حتی برخی از اطلاعیه ‌های ایلان ماسک به ‌طور ناگهانی تغییر کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیشی گرفتن دوج کوین از پولکادات
سوال امنیتی :2+74 = ?