افزایش 17 درصدی قیمت ApeCoin

افزایش 17 درصدی قیمت ApeCoin

نوشته شده در : 1401/06/28

همزمان با جلسه تجاری اروپا، ایپ کوین نزدیک به 17 درصد رشد کرده است. ایپ کوین یک ابتکار جامعه محور است که به منظور توسعه اکوسیستم Bored Ape ایجاد شده است. دارندگان مجموعه Bored Ape، NFT این توکن ها را پس از راه اندازی در ماه مارس از طریق ایردراپ دریافت کرده اند.

با نزدیک شدن به اولین بازگشایی توکن، اعضای جامعه ApeCoin در حال رای دادن به چندین پیشنهاد برای افزایش کاربرد توکن می باشند که احتمالا یکی از دلایل افزایش قیمت ایپ کوین بوده است.

تمام پیشنهادات ارائه شده تا زمان انتشار به رأی گذاشته شده است. طبق پیشنهادات پیشین سه سازمان یوگا لبز، Magic Eden و Rarible پیشنهاداتی را برای ایجاد مارکت مستقلی برای Bored Ape Yacht Club ارائه کرده بوده اند.

در صورت تایید پیشنهادات، Magic Eden یک صرافی راه اندازی خواهد کرد که در آن دارندگان ایپ کوین می توانند تمام NFT های ApeCoin DAO، از جمله Bored Apes، Mutant Apes، Bored Kennels و Otherdeeds را معامله نمایند.

تا کنون، تنها 34.54 درصد از رأی دهندگان این پیشنهاد را تأیید کرده اند و 65.46 درصد با این پیشنهاد مخالف بوده اند. رای گیری تا 22 سپتامبر در دسترس خواهد بود.

ایجاد یک بازار بومی APE که دارای تجربیات کاربری ویژه Ape باشد، احتمالا پذیرش APE افزایش خواهد داد، همچنین با افزایش ترافیک ApeCoin DAO، هزینه‌ های اعضای انجمن را کاهش خواهد یافت. افزایش استفاده از ایپ کوین به عنوان یک روش پرداخت اولویت اصلی اکوسیستم به منظور گسترش دارایی می باشد.

پیش بینی قیمت ApeCoin

در بازه زمانی روزانه، ایپ کوین تا بالای سطح مقاومت 5.80 دلار افزایش یافته است. جفت APE/USD یک الگوی مثلث متقارن را تشکیل داده است که معمولا به نشانه یک روند صعودی کوتاه مدت در نظر گرفته می شود.

به گفته کارشناسان، افزایش تقاضا باعث شکست صعودی از سطح 5.81 دلار خواهد شد و کوین را در معرض سطوح مقاومت 6.50 یا 7.65 دلار قرار خواهد داد. سطح مقاومت اصلی بعدی در 7.70 دلار است که در صورت شکست قیمت ایپ کوین افزایش بیشتری خواهد یافت.

میانگین متحرک 50 روزه مقاومت ثابتی در نزدیکی 5.75 دلار ایجاد کرده است. شاخص های فنی پیشرو از جملهRSI و MACD، بالای 50 و 0 بوده اند که نشان دهنده روند صعودی ایپ کوین می باشند.

همزمان با روند صعودی ایپ کوین، میم کوین های محبوب دیگری به مارکت اضافه شده اند. برای مثال پیش فروش تامادوج  اخیرا به سقف عرضه خود رسیده و پایان یافته است که احتمالا باعث افزایش قیمت این میم کوین و دیگر میم کوین ها خواهد شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش 17 درصدی قیمت ApeCoin
سوال امنیتی :2+59 = ?