ادغام اتریوم و سیگنال صعودی  AAVE

ادغام اتریوم و سیگنال صعودی AAVE

نوشته شده در : 1401/06/27

ارز دیجیتال آوی به تازگی یک هفته نزولی را به پایان رسانده است. با این وجود، در حال حاضر یکی از ارزهای دیجیتال محبوب هفته برای خرید  بوده و سرمایه گذاران تمایل زیادی به خرید آن داشته اند. قیمت آوی در زمان انتشار بالاتر از سطح حمایت 77 دلاری خود بوده است.

عملکرد نزولی اکوسیستم در 7 روز گذشته منجر به کاهش 18 درصدی قیمت آوی شد و این دلیل به تنهایی برای تشویق سرمایه گذارانی که امیدوارند از تخفیف هفتگی ارز استفاده کنند کافی است و تنها دلیل آغاز یک روند صعودی نیست. تثبیت بالای سطح حمایت پتانسیل جهش صعودی هفته آینده را تقویت کرده است و روند قیمتی اخیر باعث بروز احساسات مثبت در سرمایه گذاران شده است.

احساسات وزنی آوی از 13 سپتامبر افزایش عمده ای را به ثبت رسانده است که در حال حاضر در محدوده مثبت قرار گرفته است. طبق تحلیل کارشناسان احساسات کلی اکنون به نفع خریداران است و احتمالا ارز شاهد یک روند صعودی در روزهای آینده خواهد بود.

کاهش فشار فروش AAVE

عرضه ‌ای که توسط شاخص آدرس ‌های صرافی برتر نگهداری می ‌شود نیز بین 13 تا 15 سپتامبر افزایش شدیدی را ثبت کرد، اما به سرعت تغییر کرد که بیانگر اینست که برخی از نهنگ ها در حال انباشت و انتقال کوین های خود از صرافی ها می باشند که یک سیگنال صعودی قوی است.

توزیع عرضه آوی نشان دهنده اینست که فشار فروش در حال کاهش است. آدرس هایی که بین 100.000 تا 1 میلیون کوین را در خود جای داده اند، بیشترین فشار فروش را در 7 روز گذشته داشته اند. با این حال، جریان خروجی این آدرس ها در چند روز اخیر کاهش یافته است.

آدرس ‌هایی که بیش از 1 میلیون کوین دارند در حال حاضر سهم بزرگی از ارز دیجیتال آوی را در اختیار گرفته اند. این آدرس ها در 5 روز گذشته موجودی خود را افزایش داده و با فشار فروش مقابله کرده اند. این نشانه تغییر در احساسات سرمایه گذاران نهادی و سیگنال صعودی است.

به گفته کارشناسان سال 2022 یک دوره پرتلاطم برای پروتکل آوی تاکنون بوده است. بازار دیفای تقریباً 100 میلیارد دلار از کل ارزش قفل شده (TVL) را طی روند نزولی اخیر ارزهای دیجیتال از دست داده است.

با این حال، توکن آوی کوین وابسته به اکوسیستم اتریوم پس ا تکمیل موفقیت آمیز ادغام اتریوم نشانه ‌های بهبود و صعودی از خود نشان داده است. پروتکل آوی تا 5 سپتامبر سال جاری دارای سومین TVL بالا در مقایسه با سایر پروتکل ها بوده است.

به گفته کارشناسان، ادغام اتریوم احتمالا در طولانی مدت باعث افزایش قیمت اتریوم و کوین های وابسته به اکوسیستم اتریوم و احتمالا افزایش قیمت بیت کوین خواهد شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ادغام اتریوم و سیگنال صعودی AAVE
سوال امنیتی :7+33 = ?