تکمیل موفقیت آمیز فرایند ادغام

1401/06/24
تکمیل موفقیت آمیز فرایند ادغام

مهم ترین ارتقا شبکه اتریوم، ادغام با رسیدن شبکه به سختی ترمینال کل 58.750000000000000000000 در 15 سپتامبر 2022 با موفقیت انجام شده است. بلاک بعدی تولید شده از طریق مکانیزم اثبات سهام انجام شده است. به گفته کارشناسان ارتقای Merge در حدود 12 ساعت تکمیل خواهد شد.

بنیاد اتریوم با پخش زنده فرایند یک ساعت و نیم پیش از ادغام، این مرحله از ادغام را تکمیل کرده است. به گفته ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم ادغام پایان سفر انتقال گسترده‌ شبکه اتریوم نیست. این فرایند کمی بیش از نیمه راه انتقال اتریوم است و شاردینگ هدف اصلی بعدی اتریوم است که هدف آن بهبود مقیاس پذیری از طریق تقسیم بلاک چین به بخش های موازی است.

مهمانان برنامه پخش زنده بنیاد اتریوم شامل کارشناسان برجسته Ethereum Cat Herders و خبرگزاری های Bankless و The Daily Gwei بوده اند. دیگر مهمان ‌های برجسته از جمله ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم و آنتونی ساسانو، بنیانگذار «The Daily Gwei» بوده اند، که هر دو در جریان ‌های زنده شبکه ‌های آزمایشی متفاوت شرکت کرده ‌اند.

پس از تکمیل ادغام، اتریوم انتقال کامل خود به اثبات سهام را تکمیل کرده که انتظار می‌ رود مصرف انرژی شبکه به شدت کاهش دهد. در این رویداد، الگوریتم اثبات کار اتریوم که در اصطلاح لایه اجرا نامیده می شود، با شبکه بیکن چین، لایه اجماع ادغام شده است.

به گفته بنیاد اتریوم، فرایند ادغام یا مرج در راستای انتقال ایمن به اثبات سهام با آزمایش ‌های گسترده پیشین انجام شده است. بدین ترتیب هم اکنون ادغام اتریوم رسما تکمیل شده و پیشرفت ادغام به 100 درصد رسیده است. ارتفاع بلاک فعلی 15537393 می باشد. قیمت اتریوم نیز از زمان اتمام فرایند نسبتا افزایش یافته است.

تاثیر مرج بر مارکت

ارتقای شبکه اصلی اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام نگرانی ها در مورد تاثیرات زیست محیطی را برطرف کرده و سرعت تراکنش را بهبود بخشیده است. طبق تخمین کارشناسان حرکت به سمت اثبات سهام، مقدار اتریوم صادر شده در هر بلاک را تا حدود 80 درصد کاهش خواهد داد که منجر به افزایش تقاضا در سراسر شبکه اتریوم خواهد شد.

براساس اظهارات کارشناسان؛ این ادغام پتانسیل افزایش ارزش اتریوم را دارد که مانند بیت کوین در بحبوحه عدم قطعیت اقتصادی گسترده با چالش های مداوم جهانی مواجه است. همچنین تا چند روز آینده افزایش نرخ بهره دیگری توسط فدرال رزرو اعلام خواهد شد و احتمالا باعث نوسانات دیگری خواهد شد.

کارشناسان همچنین توصیه کرده اند که سرمایه گذاران تا اتمام موفقیت آمیز ادغام استراتژی سرمایه گذاری بلندمدت خود را تغییر ندهند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تکمیل موفقیت آمیز فرایند ادغام
سوال امنیتی :6+58 = ?