دوج کوین دومین کوین بزرگ اثبات کار پس از مرج اتریوم

دوج کوین دومین کوین بزرگ اثبات کار پس از مرج اتریوم

نوشته شده در : 1401/06/27

با تغییر الگوریتم اتریوم به اثبات سهام، دوج کوین اکنون پس از بیت کوین دومین کوین قابل استخراج است. با تکمیل ادغام اتریوم و تبدیل بلاک چین برتر NFTها و برنامه های غیرمتمرکز به اجماع اثبات سهام، دوج کوین رتبه دوم اثبات کار را از اتریوم ربوده است.

دوج کوین که در ابتدا در سال 2013 به عنوان یک شوخی و رقابت با بیت کوین راه اندازی شد، در حال حاضر دهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار 7.95 میلیارد دلار می باشد. دوج کوین مانند بیت کوین با استفاده از اثبات کار استخراج می شود و ماینرها از اعتبارسنجی تراکنش ها و دریافت دوج به عنوان پاداش استفاده می نمایند.

طبق گزارش Currency.com، ماینرها هر روز تقریباً 14.4 میلیون دوج کوین استخراج می ‌کنند و به عرضه 132.6 میلیاردی آن می‌افزایند. همچنین برخلاف بیت کوین که عرضه محدود 21 میلیونی دارد، دوج کوین هیچ محدودیتی ندارد.

در سال ‌های اخیر، قیمت دوج کوین با حمایت بنیانگذار تسلا، ایلان ماسک از سال 2019 افزایش یافته است. اخیرا با وجود شکایت علیه ایلان ماسک به دلیل حمایت از دوج، ایلان ماسک اظهار داشته است که به حمایت از دوج کوین ادامه خواهد داد. با این حال، حتی حمایت ماسک نیز نتوانست دوج کوین را از زمستان سخت ارزهای دیجیتال نجات دهد و دوج کوین از بالاترین رکورد تاریخی 0.73 دلار در 8 می سال گذشته 91.89 درصد کاهش یافته است.

ماه گذشته صرافی ارز دیجیتال و شرکت خودپرداز Coinme از اضافه شدن دوج کوین به لیست گزینه های موجود در دستگاه های مستقر در فروشگاه های غذایی خود از طریق مشارکت با اپراتورCoinstar خبر داد و باعث افزایش نسبی قیمت دوج کوین شد. این خودپرداز همچنین از بیت کوین، چین لینک، اتریوم، لایت کوین، استلار و پالیگان پشتیبانی می کند.

دوج کوین درمسیر توسعه

از آنجایی که دوج کوین به اندازه کشور السالوادور انرژی مصرف می کند، توسعه دهندگان دوج کوین اعلام کرده اند که احتمالا بزودی با انتقال به اثبات سهام به یک مدل سازگارتر با محیط زیست تبدیل خواهند شد.

تیم توسعه دوج کوین در ماه گذشته اعلام کرد که موفق به راه اندازی libdogcoin برای اندروید و iOS شده است. libdogcoin یک کتابخانه طراحی شده با دوج کوین است که اجازه می دهد تا دوج کوین به طور مستقیم با پلتفرم های متعدد بدون نیاز به دانش عمیق بلاک چین، ادغام شود.

همچنین براساس ادعای یکی از حامیان دوج کوین در اسپیس ایکس؛ در حال حاضر 100 گره دوج کوین در استارلینک ایلان ماسک در حال اجرا می باشند که در طولانی مدت به عنوان نقطه عطف میم کوین، قیمت آنرا افزایش خواهد داد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دوج کوین دومین کوین بزرگ اثبات کار پس از مرج اتریوم
سوال امنیتی :6+56 = ?