پیش بینی قیمت لونا کلاسیک

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک

نوشته شده در : 1401/06/24

لونا کلاسیک سفر خود را با قیمت 9.99 دلار در 13 می 2022 آغاز کرد و طی تقریبی 4 ماه بیش از هزار درصد افزایش یافت. با کاهش قیمت لونا کلاسیک در چند روز گذشته احساسات سرمایه گذاران اکوسیستم ترا نسبت به این دارایی نزولی بوده است. در طول 24 ساعت گذشته لونا کلاسیک یکی از بدترین عملکردها را داشته و بیش از 31 درصد کاهش یافته است. با این حال با توجه به تشکیل یک کنج نزولی احتمال یک الگوی برگشت صعودی به وجود آمده است.

به گفته کارشناسان هیچ روند صعودی دوام همیشگی ندارد و لونا کلاسیک با وجود روند صعودی ماه اخیر اکنون کاهش یافته است. بدین ترتیب، واگرایی نزولی در بازه زمانی 4 ساعته در نهایت زمانی رخ داد که لونا کلاسیک از سطح قیمت 0.000593 دلار عبور کرد و به یک روند نزولی و کاهشی تبدیل شد.

لونا کلاسیک هم اکنون برای عبور از سطح مقاومت 0.000333 دلار باید شتاب صعودی به دست آورد. با انجام این کار، هدف فنی لونا کلاسیک 0.00051 دلار است که 61 درصد افزایش نسبت به سطوح فعلی خواهد داشت.

همچنین با بررسی بازه زمانی 15 دقیقه ای لونا کلاسیک، می توان شکل گیری یک الگوی مثلث متقارن را مشاهده کرد که معمولا به عنوان یک الگوی تثبیت ‌کننده در نظر گرفته می شود. با این حال در این موقعیت خاص این اقدام به معنای کاهش قیمت تا 0.00027 دلار است و احتمالا خریدان برنده این نبرد خواهند بود.

اگر لونا کلاسیک از خط روند مقاومت 0.0003 دلاری مثلث متقارن عبور کند، باید شاهد ادامه روند سالم و صعودی تا حدود 0.000319 دلار بود.

دلایل نوسانات نزولی توکن های اکوسیستم ترا

همچنین اخبار پیرامون ترافورم لبز، مبنی بر اینکه دادگاه کره جنوبی و پلیس اینترپل حکم بازداشت دو کووان بنیانگذار اکوسیستم ترا  را صادر کرده است؛ باعث ایجاد ترس در بین دارندگان لونا کلاسیک و  لونا شده است که تاثیر منفی بر قیمت هر دو توکن گذاشته است بدیت ترتیب قیمت لونا بیش از 24 درصد و لونا کلاسیک 17.10 درصد کاهش یافته است.

طبق اظهارات ClassyCrypto، تحلیلگر ارزهای دیجیتال؛ سپتامبر ماه سخت و نزولی برای ارزهای دیجیتال بوده است و اگر قیمت بیت کوین بتواند سطوح قیمت فعلی را حفظ کند، لونا کلاسیک به سطح قیمت 0.0003 دلار افزایش خواهد یافت.

همچنین علارغم اخبار منفی پیرامون اکوسیستم ترا، به جرات می توان گفت لونا کلاسیک یکی از سریع ترین ارزهای دیجیتال در حال رشد در سال 2022 بوده است. بر اساس نوسانات قیمت لونا از ابتدای سال جاری کارشناسان پیش بینی کرده اند که میانگین نرخ لونا  2.18 دلار تا پایان سپتامبر خواهد بود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی قیمت لونا کلاسیک
  • رسیدن به 1دلار تا ژانویه

    سلام بعید نیست که واسه نجات لونا دست به دست کنند تا بدبینی همه معامله گران نسبت به همه ارزهای دیجیتال برگرده و دوباره قیمت ها بالا بره ،میگن امان ازوقتی که یک احمق یه سنگی رو درون چاه بیندازه !!!و کسی هم نتونه بیرونش بیاره !!

    سلام نگرانم از هر دوش دارم شدیدا هم تو ضرر هستم

    لونا 0.01خواهد دید

    لونا هزار دلار میشه

سوال امنیتی :5+35 = ?