احتمال فورک اتریوم 24 ساعت پس از "مرج اتریوم"

1401/06/23
احتمال فورک اتریوم 24 ساعت پس از "مرج اتریوم"

گروهی از ماینرهای اتریوم پس از انتشار جدول زمانی آمادگی خود را برای فورک اتریوم اعلام کرده اند. این ماینرها با نامگذاری پروژه خود بنام "ETHPoW" با توکن بومی "ETHW"، در توییتی اظهار داشتند که شبکه اصلی ETHW ظرف 24 ساعت پس از ادغام فورک خواهد شد. طبق توضیحات زمان دقیق فورک یک ساعت قبل از راه اندازی اعلام خواهد شد.

براساس حساب توییتر EthPoW؛ شبکه اصلی از ارتفاع بلاک مرج، بلاک "Merge «plus» 2048 EMPTY" شروع خواهد شد که احتمالا حاوی تراکنش ها خواهند بود. جوایز بلاک ذکر شده به کیف پول 1559 multi-sig منتقل خواهد شد. بدین ترتیب اگر همه چیز طبق برنامه‌ ریزی پیش رود؛ زنجیره EthPoW پس از ادغام، پردازش تراکنش ‌های 2049 بلاک را آغاز خواهد کرد.

پس از انتشار توییت؛ قیمت توکن بحث ‌برانگیز EthPoW طی 24 ساعت 58 درصد افزایش یافته و به 45.21 دلار رسیده است. توکن در حال حاضر با اندکی کاهش به 29.98 دلار بازگشته است.

تاثیر فرایند ادغام در مارکت

براساس برآوردها، ادغام اتریوم در روز پنجشنبه 15 سپتامبر رخ خواهد داد. این فرایند به منظور کاهش تاثیرات زیست محیطی، اتریوم را از مکانیزم اجماع اثبات کار به اثبات سهام منتقل خواهد کرد به احتمال زیاد قیمت اتریوم را افزایش خواهد داد.

بنیاد اتریوم بارها توضیح داده است که ادغام آتی شبکه اصلی اتریوم و زنجیره بیکن هیچ تاثیر مستقیمی بر قیمت کوتاه مدت توکن اتر که ارز دیجیتال بومی شبکه بلاک چینی اتریوم است، نخواهد داشت، ولی با این حال احتمالا باعث افزایش قیمت اتریوم در بلند مدت خواهد شد.

این ادغام به طور موثر استخراج اتریوم را حذف خواهد نمود و درآمد ماینرها را قطع خواهد کرد. برخی از ماینرها به دنبال ثبات مالی بلندمدت ده‌ ها هزار دلار برای تجهیزات هزینه کرده ‌اند و حاضر به ترک میدان ماینینگ به نفع اثبات سهام نیستند. به همین دلیل، ماینرها امیدوارند با ایجاد فورک اتریوم در تلاش برای ادامه زنجیره اثبات کار برای ادامه کسب درآمد، صرف نظر از اینکه چقدر شانس دارند به یک نوع تقسیم بلاک چین دست یابند. در ضمن ارزش اتریوم هیچ همبستگی با فورک نخواهد داشت.

چندین پروژه برجسته دیجیتال از جمله یونی سواپ لبز و استیبل کوین های بزرگی مانند یو اس دی کوین و تتر از زنجیره اثبات سهام اتریوم پس از ادغام حمایت کرده ‌اند. اوپن سی بزرگترین مارکت NFT نیز از زنجیره اثبات سهام اتریوم پس از تکمیل ارتقای مورد انتظار شبکه پشتیبانی خواهد نمود.
*لازم به ذکر است که کمتر از یک روز و تقریبا 21 ساعت تا زمان مرج اتریوم باقی مانده است. 

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد احتمال فورک اتریوم 24 ساعت پس از "مرج اتریوم"
سوال امنیتی :7+47 = ?