پذیرش رمزارز از طریق Binance Pay در سوپرمارکت های اوکراینی

پذیرش رمزارز از طریق Binance Pay در سوپرمارکت های اوکراینی

نوشته شده در : 1401/06/27

براساس بیانیه اخیر صرافی ارز دیجیتال بایننس VARUS، فروشگاه زنجیره‌ ای اوکراینی با همکاری این صرافی شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال کرده است. این اقدام به منظور تسهیل روند ارائه خدمات دیجیتال به شهروندان آسیب دیده از جنگ صورت گرفته است. تراکنش ها از طریق کیف پول بایننس پی انجام خواهد شد.
فروشگاه زنجیره‌ ای VARUSدر مجموع دارای 111 فروشگاه و سوپرمارکت بزرگ در 28 شهر مختلف در کشور می باشد. فروشگاه معتقد است با وجود اینکه پرداخت دیجیتال پیش از این در 9 شهر بزرگ اوکراین در دسترس بوده است، این مشارکت امکان دسترسی سریع تر به پرداخت های دیجیتال را فراهم خواهد نمود.
طبق بیانیه مشترک؛ مشتریانی که مایل به پرداخت از طریق دارایی دیجیتال می باشند باید کیف پول بایننس را در دستگاه های اندروید و iOS خود نصب نموده و سپس با مراجعه به وب سایت VARUS محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.
در اوایل سال جاری نیز سرویس بایننس پی توسطFoxtrot ، فروشگاه زنجیره ای لوازم الکترونیکی اوکراینی یکپارچه شده است.

تنظیم مقررات دیجیتال در اوکراین

اوکراین در چند سال اخیر، در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال پیشرو بوده و در راستای تنظیم بهتر صنعت تلاش کرده است. در ادامه تلاش برای تنظیم قررات مربوط، اوکراین در بحبوحه جنگ، روند نزولی مارکت و کاهش قیمت بیت کوین تجارت ارزهای دیجیتال را قانونی نمود. رئیس جمهور اوکراین، ولودیمیر زلنسکی در 16 مارس سال جاری قانونی را در این زمینه امضا کرده است.

 با این حال چارچوب مشخصی برای استخراج ارزهای دیجیتال در اوکراین تعیین نشده است. و اخیرا مجریان قانونی اوکراین یک مرکز غیرقانونی استخراج ارزهای دیجیتال را در منطقه خارکف اوکراین منهدم کرده اند.

کمک های مالی دیجیتال در اوکراین

تلاش های بشردوستانه نیز پس از تنظیم مقررات دیجیتال از طریق کمک های مالی دیجیتال در اوکراین افزایش یافت و نهاد های دولتی اوکراین توانستند بیش از 100 میلیون دلار در ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم جمع آوری نمایند.

صرافی ارز دیجیتال بایننس نیز با صدور کارت اعتباری دیجیتال برای پناهندگان اوکراینی باعث گسترش پذیرش پرداخت در ارزهای دیجیتال شده است.

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم در اجلاس فنی کی‌یف که امسال بین 6 تا 9 سپتامبر در اوکراین برگزار شد، اظهار داشته است که اوکراین به قطب بعدی وب 3 تبدیل خواهد شد. وی همچنین به ادغام اتریوم اشاره کرده و گفته است که اتمام موفقیت آمیز ادغام باعث توسعه مارکت دیجیتال و افزایش قیمت اتریوم در طولانی مدت و در نهایت باعث توسعه مشاغل مرتبط با خدمات دیجیتال خواهد شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پذیرش رمزارز از طریق Binance Pay در سوپرمارکت های اوکراینی
سوال امنیتی :2+78 = ?