اهدای بیت کوین در یک مراسم ازدواج لبنانی

1401/06/28
اهدای بیت کوین در یک مراسم ازدواج لبنانی

طبق گزارش کوین تلگراف، سعید نصار، مدافع بیت کوین و مهندس تجارت بین الملل از لبنان در مراسم ازدواج خود به منظور تبلیغ بیت کوین 4000 ساتوشی به هر مهمان هدیه داده است. نماد جذاب مراسم، آتشفشان های نصب شده بر روی بیت کوین بود که نشانه ای از اوراق قرضه بیت کوین السالوادور است که در اصطلاح عامیانه به عنوان "اوراق آتشفشانی" شناخته می شوند.

طبق اظهارات مدافع بیت کوین، ساتوشی های اهدایی از طریق شبکه لایتنینگ بیت کوین توزیع شده است. دستورالعمل دانلود کیف پول لایتنینگ بیت کوین به همراه آموزش ‌های اولیه بیت کوین  در کارد و چنگال ضیافت بعد از مراسم گنجانده شده است.

طبق گزارش، 75 نفر از 250 مهمان کیف پول خود را دانلود کرده و 4000 ساتوشی خود دریافت نموده اند. انتظار می ‌رود 10 درصد از جمعیت جهان تا پایان سال جاری در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده باشند.

گسترش سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

شرکت ‌های دیجیتال با وجود کاهش حجم معاملات دیجیتال و قیمت بیت ‌کوین و سایر دارایی ‌های دیجیتال، در سال جاری به توسعه پلتفرم های خود ادامه داده اند. همزمان بسیاری از شبکه های بلاک چینی با وجود نوسانات نزولی شبکه های خود را توسعه داده اند.

براساس گزارش FDI Markets، ردیاب سرمایه گذاری دیجیتال سودده، حدود 98 پروژه سرمایه گذاری دیجیتال در نیمه اول سال جاری راه اندازی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 145 درصد افزایش یافته است. همچنین در سال 2022 حدود 3.7 میلیارد دلار به پروژه های سرمایه گذاری دیجیتال اضافه شده است که بیش از دو برابر رقم ثبت شده در کل سال گذشته است.

 برای نمونه؛ مرج اتریوم که اخیرا راه اندازی شده است به منظور توسعه شبکه و انتقال به اجماع اثبات سهام، شانس رشد قیمت اتریوم و سایر دارایی های دیجیتال را افزایش داده است. کاردانو دیگر کوین بزرگ مارکت نیز به منظور ارتقاء شبکه و افزایش مقیاس پذیری قرار است تا چند روز آینده هارد فورک واسیل خود را راه اندازی نماید که به گفته کارشناسان این توسعه باعث افزایش قیمت کاردانو خواهد شد.

بین ژانویه تا آگوست سال جاری، ایالات متحده 11 پروژه سرمایه گذاری مرتبط با ارزهای دیجیتال را جذب کرد و در رتبه دوم جهانی پس از 15 پروژه امارات قرار گرفت. بدین ترتیب برزیل با هفت پروژه در رتبه سوم و پس از آن بریتانیا، لیتوانی و سنگاپور قرار داشته اند.

به گفته کارشناسان، به دلیل نظارت متعادل بر مارکت دیجیتال کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به مقصدی برای شرکت ‌های دیجیتال تبدیل شده اند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اهدای بیت کوین در یک مراسم ازدواج لبنانی
سوال امنیتی :6+72 = ?