افزودن رشته های مرتبط به کریپتو در دانشگاه های برتر جهانی

1401/01/28
افزودن رشته های مرتبط به کریپتو در دانشگاه های برتر جهانی

از سال گذشته ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به 3 تریلیون دلار رسید و باعث شد افراد، دولت ها و دانشگاه های بیشتری نگاه دقیق تری به طبقه دارایی دیجیتال داشته باشند. حضور ارزهای دیجیتال در اقتصادهای بزرگ جهان فرصت بزرگی را برای استارت آپ های متنوع در این صنعت ایجاد کرده است که منجر به تقاضای گسترده برای دارایی های دیجیتال شده است.

موسسه تکنولوژی ماساچوست

موسسه فناوری ماساچوست، MIT به دلیل تحقیقات پیشگامانه و برنامه درسی رقابتی دانشگاهی مشهور است و پس از دانشگاه هاروارد در رتبه دوم قرار دارد. این موسسه، بدون شک، دانشگاه پیشرو از نظر فناوری بلاک چین است که رویکردی پژوهش محور به اکوسیستم غیرمتمرکز دارد.
رئیس فعلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، گری جنسلر، یک دوره بلاک چین را در دانشگاه ماساچوست تدریس می کند. این دانشگاه یکی از قدیمی ترین کلوپ های بیت کوین به نام MIT Bitcoin Club را دارد که کانون بحث های بلاک چین در دانشگاه است.
این دانشگاه در سال 2014 در راستای پذیرش ارزهای دیجیتال ارز دیجیتال MIT را بصورت آزمایشی راه ‌اندازی کرد و همچنین بیت کوین را در بین دانشجویان توزیع کرده است. همچنین دوره هایی در خصوص بلاک چین و ارزهای دیجیتال ارائه کرده است.

دانشگاه هاروارد ایالات متحده

هاروارد یکی از قدیمی ‌ترین دانشگاه‌ های ایالات متحده است، هشت رئیس جمهور ایالات متحده را در خود پرورش داده و چهارده برنده جایزه تورینگ و چندین برنده جایزه نوبل را به خود اختصاص داده است.
در راستای اصول تعالی و نوآوری، هاروارد آموزش بلاک چین را به برنامه درسی خود اضافه کرده است و شش دوره رایگان در مورد ارزهای رمزپایه ارائه کرده است. همچنین یک دوره آنلاین مقدماتی با عنوان نوآوری پیشرفت با فناوری بلاک چین ترکیب هوش مصنوعی و بلاک چین را راه اندازی کرده است.

دانشگاه ملی سنگاپور

سنگاپور یکی از قطب های ارزهای دیجیتال پیشرو در آسیای جنوب شرقی است و دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) هسته اصلی پذیرش ارزهای دیجیتال است. مرکز ارائه بلاک چین این دانشگاه به شدت حول محور تحقیق و کارآفرینی است و مقالات جالبی در مورد استفاده از بلاک چین برای محاسبات غیرمتمرکز و بهبود اجماع توزیع شده و قراردادهای هوشمند منتشر کرده و دوره های بلاک چین رایگان در دسترس دانشجویان است.

دانشگاه آکسفورد

دانشگاه آکسفورد جایگاه پیشرو در بین دانشگاه های جهان را به خود اختصاص داده و از نظر بلاک چین، آکسفورد به لطف مرکز تحقیقاتی گسترده، یکی از مراکز پیشرو برای یادگیری فن آوری جدید در اروپا است. مرکز کارآفرینی دانشگاه، مشارکت های جالبی را با ریپل برای تسهیل فناوری بلاک چین گسترده تر انجام داده است.

دانشگاه کرنل

دانشگاه کرنل به عنوان یکی از دانشگاه های تحقیقاتی پیشرو  دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را با تمرکز بر فناوری بلاک چین ارائه می دهد. همچنین کنفرانس های بلاک چین در سال 2014 توسط این دانشگاه راه اندازی شده است.

دانشگاه کالیفرنیا، برکلی

دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، موسسه پیشروی برای علاقه مندان به بلاک چین است و یکی از طولانی ترین زمینه های تحقیقات بلاک چین را داراست. ابتکار بلاک چین برکلی هاس، محرک اصلی تحقیقات بلاک چین است و توسط آزمایشگاه های ریپل تامین می شود.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزودن رشته های مرتبط به کریپتو در دانشگاه های برتر جهانی
سوال امنیتی :7+64 = ?