امکان خرید ماشین های پورشه با شیبا اینو و دوج کوین

1401/01/31
امکان خرید ماشین های پورشه با شیبا اینو و دوج کوین

براساس بیانیه روز سه شنبه، 19 آوریل پورشه تاوسون، از این پس ارز دیجیتال شیبا اینو و دوج کوین را در خرید محصولات خود خواهد پذیرفت. این نمایندگی که هم خودروهای پورشه جدید و هم کارکرده را ارائه می کند، اکنون دوج کوین و شیبا اینو را در کنار ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت‌ کوین می ‌پذیرد.
همچنین پورشه تاوسون مستقر در بالتیمور از همکاری با بیت پی خبر داده است. براساس بیانیه ‌ای که سه ‌شنبه، 19 آوریل منتشر شد، پورشه تاوسون، تنها مرکز انحصاری پورشه بالتیمور، برای پذیرش دارایی ‌های دیجیتال با پردازنده پرداخت ارز دیجیتال BitPay همکاری خواهد کرد.
BitPayکه دفتر مرکزی آن در آتلانتا، جورجیا قرار دارد، در ماه می 2011 تأسیس و هدف آن تسهیل و پذیرش پرداخت های بیت کوین برای مشاغل مختلف بوده است و تا سپتامبر 2013، بیش از 10.000 سرمایه گذار بیت کوین با کمک BitPayپرداخت های خود را انجام می داده اند. مارس گذشته، بیت‌ پی در مجموع 76583 پرداخت را پردازش کرد که از ژانویه بیت کوین بیش از نیمی از تراکنش های شرکت را تشکیل می داد.
در 8 دسامبر سال گذشته بیت پی در یک پست وبلاگی اعلام کرد که علاقه مندان شیبا اینو می ‌توانند این توکن اتریوم ERC-20 را مستقیماً در پلتفرم BitPay معامله کنند. این توکن به لطف جامعه حامیان خود، بیشترین افزایش ارزش و محبوبیت را در سال 2021 در بین تمام ارزهای دیجیتال ثبت کرده است. برخلاف سایر ارزهای دیجیتال، شیبا اینو با عرضه کلی یک کوادریلیون (با 24 صفر) ساخته شده است، بنابراین سرمایه گذاران شیبا اینو می توانند تا تریلیون ها شیبا را در کیف پول خود نگه دارند.

اقدامات بیت پی در راستای تسهیل پرداخت های دیجیتال

براساس اظهارات بیت پی، BitPay Card همانند مسترکارت در مبادلات دیجیتال قابل استفاده خواهد بود. همچنین در بیانیه مطبوعاتی بیت پی براساس اظهارات Stephen Pair، مدیر عامل بیت پی در مورد این ادغام با شیبا اینو اعلام شد که هدف بیت پی تسهیل و توسعه امکانات پرداخت شیبا اینو به علاقمندان آن است.
در ادامه بیانیه مطبوعاتی از سایر دارایی‌ های دیجیتالی پذیرفته شده در بیت پی نام برده که که بیت‌ کوین، بیت ‌کوین کش، دوج کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت‌ کوین پیچیده (WBTC) و پنج استیبل کوین از جمله دلار بایننس ، دای ، دلار جمینی، پکس دلار و یو اس دی کوین از جمله این ارزهای دیجیتال می باشند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد امکان خرید ماشین های پورشه با شیبا اینو و دوج کوین
سوال امنیتی :9+53 = ?