خرید شرکت دیجیتال Ziglu بریتانیا توسط رابین ‌هود

1401/01/31
خرید شرکت دیجیتال Ziglu بریتانیا توسط رابین ‌هود

پس از فهرست کردن شیبا اینو در رابین هود، اخیرا رابین ‌هود پلتفرم ارز دیجیتال در ایالات متحده، شرکت بریتانیایی Ziglu را در راستای توسعه خدمات خود به اروپا خریداری کرده است. ولادیمیر تنف، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت رابین هود، روز سه شنبه، 19 آوریل در یک پست وبلاگی اظهار داشت: تیم توسعه دهنده Ziglu متشکل از کارشناسان خدمات مالی با تجربه و متخصصان ارزهای دیجیتال در راستای اهداف جهانی شدن رابین هود کمک کننده خواهد بود.
رابین هود اعلام کرد که در انتظار تایید نظارتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده می باشد، از این رو شرایط مالی این قرارداد فاش نشده است. با این وجود، با این خرید، رابین هود اکنون صاحب یکی از معدود شرکت‌ های ارزهای دیجیتالی ست که توسط اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) مجاز به فعالیت در بریتانیا خواهد بود.
Ziglu در سال 2020 مجوز پول دیجیتال بریتانیا را دریافت کرده است. فین ‌تک ارزهای دیجیتال اجازه داد و ستد 11 دارایی دیجیتال را به این شرکت اعطا کرده است. همچنین Ziglu روشی سریع و ساده برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با کارمزد کم می باشد و یکی از معدود شرکت ‌های دارایی دیجیتال است که دارای ثبت FCA است و توسط ناظر مالی بریتانیا برای صدور پول دیجیتال و ارائه خدمات پرداخت مرتبط هدایت می شود.

جایگاه رابین هود در صنعت ارزهای دیجیتال

پس از تغییر نحوه معامله سرمایه گذاران با سهام، رابین هود چشم به گسترش به بقیه صنعت مالی داشته است. بدیهی است که  ارزهای دیجیتال یکی از بخش هایی است که شرکت به آن توجه دارد. همین هفته گذشته، رابین هود پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال، از جمله دومین میم کوین بزرگ بازار شیبا اینو را به فهرست خود اضافه کرده است.
در طول کنفرانس بیت کوین 2022 میامی، رابین هود برنامه هایی را برای اضافه کردن شبکه لایتنینگ به پلتفرم خود برای تسهیل تراکنش های سریع تر بیت کوین به اشتراک گذاشت. این شرکت متشکل از 2 میلیون کاربر است که خواهان دسترسی به ویژگی سپرده گذاری و برداشت ارزهای دیجیتال در این پلتفرم هستند
رابین هود  قصد دارد Ziglu را به طور کامل در درازمدت در این شرکت ادغام کند و به گسترش خدمات خود فراتر از بریتانیا به اروپا ادامه داده توانایی خدمات خود را درجهت پذیرش و توسعه صنعت ارزهای دیجیتال گسترش دهد.
همچنین رابین هود در تلاش است تا سرمایه‌ گذاری 24 ساعته خود را گسترش داده و دسترسی به بازارهای مالی برای مشتریان را فراهم کند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد خرید شرکت دیجیتال Ziglu بریتانیا توسط رابین ‌هود
سوال امنیتی :5+42 = ?