پیشنهاد ایلان ماسک؛ پرداخت اشتراک در توییتر با دوج کوین

1401/01/29
پیشنهاد ایلان ماسک؛ پرداخت اشتراک در توییتر با دوج کوین

رشد کوتاه قیمت دوج کوین در هفته گذشته پس از پیشنهاد ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا برای خرید توییتر، به نظر می رسد که با کاهش 30 درصدی دوج کوین همراه بوده است.
قیمت دوج کوین در 17 آوریل به 0.142 دلار کاهش یافت و سه روز پس از رسیدن به اوج قیمت در 0.149 دلار اصلاح شد. دوج کوین، هرچند اندک، پتانسیل خود را برای راه‌ اندازی یک الگوی معکوس نزولی کلاسیک با نرخ موفقیت 85 درصدی برای رسیدن به هدف نزولی خود افزایش داده و قیمت دوج کوین به زیر 0.10 دلار کاهش پیدا کرده است.
الگوی هد و شولدرز (H&S)، در نمودار قیمت دوج کوین ظاهر شده که نشان دهنده عدم اعتقاد مثبت در میان معامله‌گران دوج کوین است.
در الگوی هد و شولدرز دوج کوین سه قله دیده می شود، این سه قله بالاتر از یک سطح حمایت مشترک به نام "نک لاین یا خط گردن" قرار می گیرند. براساس تئوریک قیمت معمولاً پس از تشکیل قله سوم یا شولدر راست به زیر نک لاین می شکند و به اندازه حداکثر ارتفاع H&S، یعنی فاصله بین بالای هد و شولدرز کاهش می یابد.
این الگو ساختار مشابهی از الگوی دوج کوین 24 مارس را تشکیل داده است. دوج کوین پس از تشکیل شولدر راست خود، به سمت نک لاین افت کرده و به دنبال آن یک شکست نزولی کامل را تجربه خواهد کرد.

اثر ماسک

اثر ماسک همچنان یک کاتالیزور تأثیرگذار در پشت روندهای قیمت دوج کوین است. خبر خرید 9.2 درصد از سهام توییتر توسط او در 4 آوریل به افزایش بیش از 20 درصدی قیمت دوج کوین و به 0.174 دلار در روز افزایش یافت که بهترین سطح آن در تقریباً سه ماه گذشته است. همچنین پس از اینکه ماسک قصد داشت توییتر را به طور کامل به قیمت 43 میلیارد دلار خریداری کند، قیمت دوج کوین دوباره افزایش یافت که پس از آن که تریدرها سودهای موقت را قفل کردند، اصلاح شد.
تحلیلگران و علاقمندان به پدیده ماسک بر این باورند که "اثر ماسک" و نفوذ فزاینده او در توییتر می تواند پذیرش و قیمت دوج کوین را افزایش دهد، ولادیمیر تنف، مدیر عامل رابین هود نیز پس از افزودن دوج کوین به لیست فهرست شده این صرافی ارزهای دیجیتال اظهار داشت: دوج کوین می تواند به ارز اینترنت تبدیل شود که باعث افزایش علاقه بازار به این ارز دیجیتال شده است.
ماسک همچنین به هیئت مدیره توییتر پیشنهاد کرده است که یک گزینه پرداخت دوج کوین را برای سرویس اشتراک ماهانه آبی توییتر در شبکه اجتماعی اضافه نمایند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیشنهاد ایلان ماسک؛ پرداخت اشتراک در توییتر با دوج کوین
سوال امنیتی :9+31 = ?