دیدگاه مدیرعامل صرافی رابین هود در مورد دوج کوین

دیدگاه مدیرعامل صرافی رابین هود در مورد دوج کوین

نوشته شده در : 1401/01/30

ارز دوج کوین مدتهاست که مورد علاقه صرافی رابین هود است، دوج کوین پس از فهرست شدن در صرافی رابین هود به طور موثر برنامه معاملاتی رابین هود را به یک پلتفرم معاملاتی برجسته ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. همچنین رابین هود اخیرا رقیب دوج کوین، شیبا اینو را نیز در پلتفرم خود فهرست کرده است. به نظر نمی رسد حمایت رابین هود از دوج کوین به همین جا ختم شود، زیرا مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران آن معتقدند که دوج کوین در آینده به واحد پول اینترنت تبدیل خواهد شد.
در پست اخیر توییتر صرافی رابین هود، ولاد تنف، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران اپلیکیشن تجاری رابین هود، اظهار داشت که دوج کوین می تواند به ارز آینده اینترنت تبدیل شود. مدیرعامل از ویژگی ‌هایی نام برده که دوج کوین را مستعد این انتخاب کرده است. از جمله این ویژگی ها داشتن کمترین کارمزد در تراکنش هاست، ویژگی دیگر سرعت تراکنش بالای دوج کوین است که 40 تراکنش در ثانیه (TPS) ثبت شده است که یکی از سریع ‌ترین زمان ‌های تراکنش در فضای دیجیتال است و می تواند انتخاب آسانی برای پرداخت آنلاین باشد.
براساس اظهارات مدر عامل رابین هود، بهبود عملکرد سرعت تراکنش دوج کوین ضروری است تا بتواند با غول هایی مانند Visa که TPS فعلی آن 65.000 است، رقابت کند، که این به معنای افزایش و بهبود عملکرد فعلی دوج کوین تا 10.000 برابر است.

عملکرد دوج کوین در طول زمان

عرضه نامحدود دوج کوین اغلب دلیل عدم سودآوری آینده ارز دیجیتال در نظر گرفته می شود، اما مدیر عامل رابین هود موافق عرضه نامحدود دوج کوین است. براساس استدلال وی، برای تبدیل شدن به یک ارز دیجیتال باید عرضه کافی برای دور زدن دیگر ارزها وجود داشته باشد و با توجه به اینکه دوج کوین عرضه نامحدودی دارد، پس می‌ تواند به این هدف برسد.
علاوه بر این، مدیر عامل رابین هود اظهار داشت که با انتشار ثابت دوج کوین، با حدود 5 میلیارد کوین جدید در سال، ویژگی های تورمی این دارایی دیجیتال قابل مدیریت باقی خواهد ماند و از آنجایی که انتظار می‌رود در طول زمان کاهش یابد، می‌تواند در چند دهه آینده به کمتر از 2 درصد برسد که در مقایسه با دلار گزینه بهتری خواهد بود.
در نهایت، مدیر عامل رابین هود توصیه هایی برای توسعه دهندگان اصلی دوج کوین کرد از جمله اینکه تمرکز اصلی روی یک ویژگی کیفیت آنرا بهبود خواهد داد. او افزود: بهبود و افزایش محدودیت اندازه بلاک در طول زمان ویژگی منحصر به فردی خواهد بود.
دوج کوین در زمان انتشار این خبر براساس نمودار روزانه تردینگ ویو با 0.13 دلار معامله می شود.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دیدگاه مدیرعامل صرافی رابین هود در مورد دوج کوین
سوال امنیتی :1+51 = ?