راه اندازی بخش NFT در کوین بیس به صورت بتا

1401/02/01
راه اندازی بخش NFT در کوین بیس به صورت بتا

بازار NFT صرافی ارز دیجیتال کوین ‌بیس پس از رونمایی از برنامه های آینده در ماه اکتبر 2021، به صورت بتا برای برخی از کاربران کوین بیس راه ‌اندازی شده است که در حال حاضر از NFT های مبتنی بر بلاکچین اتریوم و پرداخت های اتریوم پشتیبانی می کند.
بازار NFT بتا از امروز، 21 آوریل برای مشاهده در دسترس همه می باشد، اما در ابتدا فقط کاربران منتخب قادر به معامله خواهند بود. Sanchan Saxena، معاون محصول در کوین بیس به The Block گفت: کوین بیس تعداد کمی از کاربران را وارد نسخه بتا برای بازار NFTکوین بیس خواهد کرد.
کوین بیس در ماه اکتبر لیست انتظاری را برای بازار فهرست کرده و بیش از 1.5 میلیون کاربر را ثبت نام کرده است. براساس بیانیه کوین بیس، تنها برخی از کاربران بر اساس موقعیت خود در لیست انتظار در ابتدا می توانند از بازار بتا استفاده نمایند.
توسعه دهندگان بتا می ‌توانند نمایه ‌ای در بازار برای معاملات NFT ایجاد و از هر کیف پولی از جمله کیف پول کوین بیس و متامسک استفاده کنند. براساس اظهارات صرافی کوین ‌بیس، برای مدت محدودی کارمزد تراکنش‌ ها صفر خواهد بود و در نهایت کارمزدهایی را مطابق با هنجارهای صنعت اضافه خواهد کرد.
 NFTکوین بیس در حال حاضر فقط از NFT های مبتنی بر اتریوم و پرداخت در اتر پشتیبانی می کند که این بازار در آینده با سایر بلاک چین‌ها ادغام خواهد شد. در مورد هزینه های کارمزد نیز کوین بیس با پروتکل 0x برای بهینه سازی تراکنش ها برای هزینه های کمتر همکاری خواهد کرد. همانطور که در اوایل سال جاری اعلام شد، کوین بیس همچنین به کاربران اجازه می دهد NFT ها را از طریق کارت های اعتباری خریداری کنند.

توسعه بازار NFT کوین بیس

براساس اظهارات کوین بیس، علاوه بر امکان معاملات NFT، بازار NFT کوین بیس امکان تعامل با سایر بازارها از جمله OpenSea و LooksRare را فراهم خواهد نمود. ساکسنا در یک نشست مطبوعاتی با حضور The Block گفت: کوین بیس در حال ساخت بازاری است که کاربران علاوه بر معاملاتNFT می توانند در توسعه آن مشارکت داشته باشند که مقررات آن براساس پلتفرم کوین بیس خواهد بود.
Saxena در مورد هنجارهای حق امتیاز بازار NFT  گفت که ویژگی انعطاف ‌پذیری برای توسعه دهندگان وجود خواهد داشت. همچنین کوین بیس در راه اندازی بازار NFT به سایر صرافی های دیجیتال از جمله بایننس،FTX  و Okcoin که همگی اخیراً چنین بازارهایی را راه اندازی کرده اند، می پیوندد. براساس اظهارات Saxena معاون محصول در کوین بیس،  NFT کوین بیس به دلیل ادغام با پلتفرم اصلی مقصد مطلوبی برای کاربران خواهد بود.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی بخش NFT در کوین بیس به صورت بتا
سوال امنیتی :1+95 = ?