جوایز شیبا اینو برای توکن سوزی این شت کوین در شیبا سواپ

1401/02/04
جوایز شیبا اینو برای توکن سوزی این شت کوین در شیبا سواپ

دارندگان ارز شیبا اینو اکنون می توانند برای سوزاندن توکن های شیبا اینوی خود جوایزی دریافت کنند. تیم توسعه پروژه، به طور رسمی پورتال Shibaswap را راه اندازی کرده است. به گفته این تیم، با توکن سوزی و ایجاد burntSHIB می توان درآمد غیرفعالی در قالب پاداش های RYOSHI را دریافت کرد.
پورتال جدید به دارندگان شیبا اینو دارای کیف پول وب3 امکان توکن سوزی و دریافت ریوارد را فراهم کرده است. حامیان ارز دیجیتال شیبا اینو پس از راه‌ اندازی پورتال رسمی Shibaswap مشتاق توکن سوزی بیشتری می باشند.
روز شنبه، 23 آوریل حساب توییتر shibainuart نوشت: پرتال جدید شیبا اینو زنده است با سوزاندن توکن شیبا اینو و کاهش عرضه در گردش درآمد غیرفعال ایجاد کنید. تعداد زیادی از دیگر حامیان شیبا اینو در مورد پورتال رسمی میزبانی شده در Shibaswap نیز مخاطبان بیشتری را برای توکن سوزی تشویق کرده اند.
رسانهBitcoin.com از افزایش 26000 درصدی نرخ رایت شیبا اینو در 9 آوریل خبر داده است. با نصب پورتال اخیر، داده ‌های shibburn.com نشان می ‌دهد که نرخ توکن سوزی پس از آن زمان در حال افزایش است. در حال حاضر میزان توکن سوزی طی 24 ساعت گذشته 347.35 درصد افزایش یافته است، براساس داده های وب سایت رسمی شیبا اینو 1,441,683,884.82 توکن تا زمان نگارش سوزانده شده است.
تیم توسعه دهندگان شیبا اینو در وب سایت رسمی شیبا اینو اظهار داشتند که پورتال توکن سوزی اخیر برای پاداش مشعل ‌های شیبا اینو، با تایید درآمد غیرفعال، در قالب پاداش های RYOSHI ساخته و ارائه خواهد شد. به این معنی که 0.49 درصد از کل تراکنش های RYOSHI بین دارندگان توکن burntSHIB توزیع خواهد شد.

رشد ثروت جامعه با توکن سوزی

طبق وب‌ سایت پورتال توکن سوزی، مشعل ‌های شیبا اینوی که burntSHIB را دریافت می‌کنند، با وجود نرخ درصد سالانه نوسانی، نرخ درصد سالانه 43.76 درصدی را ارائه می دهند. همچنین براساس توضیحات وب سایت، کاربران برای دریافت ریوارد می توانند توکن burntSHIB را مانند متامسک به کیف پول Web3 خود اضافه و جایزه آنرا دریافت کنند.
طبق اظهارات پورتال رسمی توکن سوزی، تیم توسعه شیبا اینو امیدوار است با توکن سوزی و پاداش، در طولانی مدت و تبدیل شیبا اینو به یکی از بهترین دارایی های دیجیتال، ثروت جامعه دیجیتال نیز افزایش یابد.
سوزاندن توکن ‌ها همچنین می ‌تواند برای اعتبارسنجی تراکنش‌ های دیجیتال در یک پروتکل اثبات سهام برای دسته ای از توکن‌ های استیکینگ نیز مفید باشد.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد جوایز شیبا اینو برای توکن سوزی این شت کوین در شیبا سواپ
سوال امنیتی :5+93 = ?