خرید صرافی ارز دیجیتال BtcTurk توسط کوین بیس

1401/02/05
خرید صرافی ارز دیجیتال BtcTurk توسط کوین بیس

بزرگترین صرافی دیجیتال جهانی مستقر در ایالات متحده یعنی کوین بیس قدیمی ترین صرافی دیجیتال معروف ترکیه، BtcTurk را با تقریباً 3.2 میلیارد دلار خریداری کرده است. BtcTurk، صرافی ارزهای دیجیتال ترک، در 01 ژوئیه 2013 تأسیس و دفتر مرکزی آن در استانبول و دارای 4.5 میلیون کاربر می باشد.
طبق اخبار منتشر شده توسط رسانه های ترکیه، BtcTurk در رادار کوین بیس قرار دارد و اکنون کوین بیس می تواند به یک سرمایه گذار برجسته ارزهای دیجیتال در ترکیه تبدیل شود. براساس اظهارات کارشناسان کوین بیس احتمالا کوین بیس پول نقد بیشتری را برای مالکیت صرافی BtcTurk خرج خواهد کرد.
کوین بیس همیشه به گسترش تجارت جهانی و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال علاقمند بوده است. همچنین در ماه مارس، کوین بیس از برنامه ریزی برای خرید یک صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در برزیل، 2TM، به ارزش 2.1 میلیارد دلار پرده برداشت و احتمالا این معامله در ماه آوریل تکمیل خواهد شد.
طبق اطلاعات ارائه شده توسط کوین بیس، معامله خرید BtcTurk احتمالا تا پایان آوریل پس از بررسی دقیق شرایط و ضوابط تکمیل خواهد شد. همچنین امکان مبادله سهام در مقابل معامله خرید وجود خواهد داشت.
Mergermarket و بلومبرگ، در خصوص این معامله اظهار داشتند: پیش‌ بینی می ‌شود که با ارائه و تکمیل شرایط و ضوابط، یک توافق رسمی بین این دو صرافی اتفاق بیافتد. با این حال، هیچ یک از این دو صرافی به طور رسمی این معامله را تایید نکرده اند.
براساس مطالعات بازار ترکیه دارای پتانسیل بسیار خوبی برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال است. طبق گزارشات Statista، سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال در ترکیه بعنوان پنجمین کشور بزرگ جهان در ارزهای دیجیتال افزایش یافته است. علاوه بر این، بسیاری از صرافی های دیجیتال دیگر از جمله Bybit، OKX و بایننس در حال حاضر در ترکیه فعالیت می کنند.

ریسک های سرمایه گذاری دیجیتال در ترکیه

اگرچه شهروندان ترکیه میلیون ‌ها دلار در فن آوری‌ های متاورس سرمایه ‌گذاری کرده ‌اند، اما سیاستمداران ترکیه هیچ علاقه‌ای به نگهداری و تنظیم قوانین ارزهای دیجیتال ندارند. بانک مرکزی ترکیه در آوریل 2021 استفاده از ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش کالاهای محلی ممنوع کرده است.
در آوریل 2021، دو صرافی دیجیتال معروف ترکیه به نام‌های Thodex و Vebitcoin سرمایه خود را از دست دادند که باعث از دست دادن دارایی میلیون‌ ها کاربر شد. اگرچه ترکیه در خصوص مقررات ارزهای دیجیتال هنوز تصمیمی نگرفته است، اما سه صرافی معروف ارز دیجیتال، Bybit، بایننس وOKX، هنوز در ترکیه سرمایه ‌گذاری‌ ارزهای دیجیتال خود را انجام می‌ دهند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد خرید صرافی ارز دیجیتال BtcTurk توسط کوین بیس
سوال امنیتی :2+43 = ?