پیشرفت لایحه ممنوعیت ماینینگ در نیویورک

1401/02/06
پیشرفت لایحه ممنوعیت ماینینگ در نیویورک

لایحه تعلیق ماینینگ ارزهای دیجیتال نیویورک یک گام به پیشبرد مجمع ایالتی نزدیکتر شده است. با تصویب این لایحه استخراج ارزهای دیجیتالی که از الگوریتم اثبات کار استفاده می کنند را برای حداقل دو سال متوقف خواهد کرد. یکی از قانونگذاران ایالتی با دغدغه محیط زیستی، نگران انتقال نیروگاه های سوخت فسیلی به سمت استخراج ارزهای دیجیتال است. لایحه نیویورک که استخراج ارزهای دیجیتال اثبات کار را برای حداقل دو سال ممنوع می کند، روز دوشنبه، 25 آوریل تصویب شد.
این لایحه پیش از ارجاع به کمیته محیط زیست در ژوئن گذشته در سنای ایالت نیویورک تصویب شده است. به گفته جان اولسن، مدیر انجمن بلاک چین لابیست ارزهای دیجیتال در ایالت نیویورک ، احتمالاً این لایحه تا پایان این هفته به مجمع نیویورک ارائه و اجرا خواهد شد.

اهداف لایحه نیویورک

گروه‌ های زیست ‌محیطی موافق این لایحه ادعا می‌کنند که عملیات استخراج ارزهای دیجیتال مانع از رسیدن نیویورک به اهداف کربن خنثی است. اولسن مدیر انجمن بلاک چین لابیست ارزهای دیجیتال در ایالت نیویورک گفت: هدف این لایحه جلوگیری از عملیات ماینینگ جدید با سوخت فسیلی است و تاثیر اقتصادی بسیاری دارد.
به گفته آنا کلس، نماینده حامی لایحه ایالتی، یکی از ماینر ها در روچستر باعث خشم بسیاری از قانونگذاران شده است. کلس روز دوشنبه اظهار داشت: لایحه ارائه شده در خصوص ممنوعیت بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال نیست و توانایی خرید، فروش، سرمایه گذاری یا استفاده از ارزهای دیجیتال در ایالت نیویورک را محدود نخواهد کرد.
شرکت سهامی خصوصی Atlas Holdings در سال 2014 شرکت Greenidge Generation را خریداری و نیروگاه زغال سنگ را به گاز طبیعی تبدیل کرد. در سال 2021، این شرکت شروع به استفاده از نیروی مازاد تولید شده برای استخراج بیت کوین کرد که اکنون با 19 مگاوات ظرفیت کار می کند و هدف آن افزایش ظرفیت به 85 مگاوات تا پایان سال می باشد.
مدیر انجمن بلاک چین ایالت نیویورک گفت: امکان احیا گیاهانی که از سوخت فسیلی و گاز طبیعی استفاده می کنند وجود دارد و خود صنعت همیشه در حال کار بر روی فن آوری جدید برای بهبود انتشار گازهای گلخانه ای است.
وی افزود: این ممنوعیت ماینرها را به سایر ایالت‌ های دوستدار ارزهای دیجیتال سوق خواهد داد و سایر حوزه ها مشوق های مالیاتی رقابتی و هزینه های انرژی کمتری را ارائه می دهند. براساس نظر کارشناسان، این لایحه، در صورت تصویب، تنها بر عملیات ماینینگ تلفیقی در ژنراتورهای برق با استفاده از انرژی مبتنی بر سوخت فسیلی تأثیر خواهد گذاشت.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیشرفت لایحه ممنوعیت ماینینگ در نیویورک
سوال امنیتی :9+65 = ?