علاقمندی سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال به پورتوریکو

1401/02/06
علاقمندی سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال به پورتوریکو

آخرین مقاله تایمز، پورتوریکو را به عنوان یکی از اولین جوامع ارزهای دیجیتال در جهان معرفی می کند. قوانین مالیاتی مطلوب 10.000 مهاجر آمریکایی را جذب این جزیره کرده است. از این میان، تقریباً 3000 نفر از افراد، تازه میلیونرهای ارزهای دیجیتال هستند و تقریباً 4000 دیگر شرکت ها و افراد ثروتمند می باشند. در سال 2012، دولت پورتوریکو، که یک جزیره ثبت نشده در ایالات متحده است، مجموعه‌ای از قوانین مساعد ارزهای دیجیتال را تصویب کرد که سرمایه گذاران بسیاری را جذب این منطقه نموده است.
با ایجاد قوانین ارائه شده سرمایه گذاران کلان ارزهای دیجیتال مانند صندوق تامینی Pantera و شرکت مدیریت ریسک Darma Capital به پورتوریکو نقل مکان کرده اند و همچنین افزایش افراد غیر بومی ثروتمند باعث رونق اقتصادی و افزایش قیمت املاک خارج از دسترس ساکنان بومی شده است.

پورتوریکو و تجارت ارزهای دیجیتال

در سال 2017 طوفان ماریا که بدترین طوفان قرن اخیر بوده در پورتوریکو اتفاق افتاد که خسارت 90 میلیارد دلاری به بار آورد، ایجاد قوانین مالیاتی مطلوب در راستای رونق نسبی اقتصاد جزیره موثر بوده است. در ماه های اخیر پورتوریکو میزبان کنفرانس های ارزهای دیجیتال و برگزاری دوره های مبتدی برای افراد محلی برای یادگیری اصول ارزهای دیجیتال بوده است.
مالیات، انگیزه بسیاری از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال برای حضور در پورتوریکو بوده است. در مقایسه با قوانین مالیاتی ایالات متحده سرمایه گذاران اکنون می توانند 40 درصد مالیات بر درآمد سرمایه خود را پس انداز کنند.
غیرمتمرکز کردن بازارهای انرژی از دیگر معیار های مهم برای انتخاب پورتوریکو است. تمرکززدایی از بازارهای انرژی در سراسر جهان در حال شتاب گرفتن است. اثرات آن در کشورهایی که تولید انرژی BTM دارند، بیشتر قابل توجه  می باشد. یک سیستم انرژی غیرمتمرکز با قرار دادن تأسیسات تولید انرژی نزدیکتر به محل مصرف انرژی ایجاد می شود. یک سیستم انرژی غیرمتمرکز امکان استفاده بهینه ‌تر از انرژی‌ های تجدیدپذیر و همچنین حرارت و توان ترکیبی را فراهم می ‌کند، مصرف سوخت ‌های فسیلی را کاهش می ‌دهد و کارایی زیست ‌محیطی را افزایش می ‌دهد.
شبکه ‌های انرژی غیرمتمرکز، متفاوت از نیروگاه ‌های معمولی در مقیاس بزرگ، می ‌توانند برق یا گرما را در واحدهای کوچک ‌تر که نزدیک ‌تر به مصرف‌ کنندگان قرار دارند، انتقال، ذخیره و برداشت کنند. انرژی تجدیدپذیر غیرمتمرکز به‌عنوان انرژی تجدیدپذیر (خورشیدی، بادی، آبی کوچک) شناخته می ‌شود که هم از طریق شبکه و هم از طریق شبکه ‌های کوچک و تأسیسات خارج از شبکه توزیع می ‌شود.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس مرجع خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد علاقمندی سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال به پورتوریکو
سوال امنیتی :4+91 = ?