امکان انجام معاملات آفلاین دوج کوین از طریق Starlink ایلان ماسک

1401/02/04
امکان انجام معاملات آفلاین دوج کوین از طریق Starlink ایلان ماسک

در پست وبلاگ اخیری که توسط دو عضو اصلی بنیاد ارز دیجیتال دوج کوین به اشتراک گذاشته شده است، تیم توسعه در حال حاضر در حال ایجاد زمینه‌ای برای ترکیب فن آوری Starlink برای تسهیل تراکنش‌های آفلاین دوج کوین می باشد. همچنین در این پست از پیشرفت بنیاد دوج در پروژه‌ های مرتبط با دوج کوین از جمله Gigawallet و RadioDoge رونمایی کرده و جزئیات ضروری در مورد زیرساخت جدید RadioDoge را به اشتراک گذاشته که هدف آن انجام تراکنش ‌های دوج کوین آفلاین از طریق فن آوری Starlink است.
براساس توضیحات ارائه شده، هدف پروژه RadioDoge ایجاد تراکنش های آفلاین دوج کوین برای تسهیل اتصال جهانی حتی در مناطقی که اتصال به اینترنت آزاد در دسترس نیست.

توسعه فن آوری دوج کوین در راستای اهداف جهانی شدن

RadioDoge از یک فن آوری رادیویی کم هزینه بنام HF/LoRaWAN استفاده می کند که با شبکه ماهواره ای Starlink ترکیب می شود تا تراکنش های آفلاین دوج کوین را تسهیل کند. این فن آوری برای افراد مناطقی که زیرساخت های اینترنت توسعه یافته ندارند، مفید خواهد بود. هدف دیگر بنیاد به حداکثر رساندن ابزار دوج کوین برای کمک به کاربران در تراکنش ‌های دوج کوین می باشد.
همچنین این پروژه توانایی ایجاد یک کیف پول دوج کوین غیرحضوری از طریق Gigawallet برای همه افراد و انجام تراکنش ‌های دوج کوین برای کالاها و خدمات را ایجاد می کند و هدف آن به حداکثر رساندن پتانسیل دوج کوین برای تأثیر مثبت بر زندگی انسان‌ ها در همه جای دنیاست.
براساس توضیحات تکمیلی پست وبلاگ رسمی دوج کوین، تیم توسعه دهندگان بنیاد دوج کوین برای ایجاد زمینه ‌های اساسی برای پروژه Gigawallet و RadioDoge از جمله تقویت فاز اول Libdogecoin که به عنوان اولین بلاک مقدماتی برای محصولات آینده دوج کوین  در حال کار و توسعه این فن آوری عظیم می باشد.
این بنیاد جزئیات بیشتری را به اشتراک گذاشته و اعلام نموده است که یک مرکز منطقه ای توسط Michi Lumin دوج کوین ایجاد شده است که به عنوان آزمایشگاهی برای فن آوری مذکور عمل خواهد کرد. علاوه بر این، تیم توسعه اولین تراکنش ایجاد شده با Libdogecoin را آغاز کرده است که شامل انتقال 150 مایل از طریق رادیو HF در کلرادو به مرکز منطقه ایست که  بعدا تراکنش های موجود را به ماهواره Starlink ارسال می کند.
در کنار واکنش های ایجاد شده از اخبار دوج کوین جیم کرامر از رسانه CNBC با حمایت از امنیت دوج کوین از سرمایه گذاران می خواهد در دوج کوین سرمایه گذاری کنند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد امکان انجام معاملات آفلاین دوج کوین از طریق Starlink ایلان ماسک
سوال امنیتی :1+31 = ?