مارکت کپ UST استیبل کوین شبکه ترا از بایننس USD پیشی گرفت

1401/01/29
مارکت کپ UST استیبل کوین شبکه ترا از بایننس USD پیشی گرفت

ارزش بازار استیبل کوین شبکه ترا UST افزایش یافته واز  دلار بایننس پیشی است، با این حال، حجم معاملات آن هنوز تنها حدود یک پنجم دلار دیجیتال بایننس است. Terra's USTبا پشت سر گذاشتن بایننس یو اس دی به سومین استیبل کوین بزرگ بازار تبدیل شده است.
UST یک استیبل کوین با دلار آمریکا است که در سپتامبر 2020 راه ‌اندازی شده است. براساس مکانیسم ماینتیگ کاربر دارایی ذخیره ‌ای مانند لونا را می سوزاند تا مقداری معادل UST را ماین کند.
طبق گفته Coingecko، کل سرمایه بازار UST در 30 روز گذشته 15 درصد افزایش یافته و در زمان نگارش به 17.5 میلیارد دلار رسیده است. این رقم در حال حاضر UST را به عنوان سومین استیبل کوین بزرگ با ارزش بازار 17.46 میلیارد دلار معرفی کرده است.
این دارایی در حال حاضر پس از تتر،USDT با 82.8 میلیارد دلار و یو اس دی کوین (USDC) با 50 میلیارد دلار در رتبه سوم می باشد. براساس داده ‌ها، ارزش بازار استیبل کوین شبکه ترا از اواسط نوامبر تا کنون 525 درصد افزایش یافته است.
علیرغم کاهش ارزش استیبل کوین بایننس از نظر ارزش بازار،UST در حجم بسیار کمتری از رقیب خود معامله می‌ کند، استیبل کوین بایننس نیز در 24 ساعت گذشته 2.26 میلیارد دلار حجم معاملات را در مقایسه با 431.79 میلیون دلار USTتجربه کرده است.
به گفته  CoinGecko، ارزش بازار استیبل کوین Terra's USTدر 18 آوریل به 17.5 میلیارد دلار رسید و از 17.4 میلیارد دلار استیبل کوین بایننس فراتر رفت و به سومین استیبل کوین بزرگ پس از USDT و USDC تبدیل شد.

اخبار پیرامون TerraUSD

ارز دیجیتال ترا اخیراً در سرفصل‌ اخبار قرار گرفته است، اخیرا یکی از بنیانگذاران بنیاد لونا، Do Kwon اعلام کرده است که پروژه اخیر بنیاد لونا، 10 میلیارد دلار بیت کوین برای حمایت از ذخایر UST خود جمع آوری خواهد کرد.
با این حال، مانند بازار گسترده ‌تر ارزهای دیجیتال اخیر، اعلامیه ‌های صعودی کمک چندانی به افزایش قیمت لونا نکرده است. قیمت این توکن در 30 روز گذشته 12.4 درصد کاهش یافته و به 77.31 دلار رسیده است، در حالی که از بالاترین قیمت کوتاه تاریخی خود یعنی 119.18 دلار در 5 آوریل، 34.4 درصد کاهش یافته است.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد مارکت کپ UST استیبل کوین شبکه ترا از بایننس USD پیشی گرفت
سوال امنیتی :3+63 = ?