رونمایی از فیوچرز نانو بیت کوینِ کوین بیس

1401/04/07
رونمایی از فیوچرز نانو بیت کوینِ کوین بیس

صرافی معاملات مشتقه کوین بیس، صرافی Fairx سابق اعلام کرده که اولین معاملات سرمایه گذاری مشتقات ارز دیجیتال خود را در 27 ژوئن، به ارزش یک صدم بیت کوین راه اندازی خواهد کرد. محصول جدید " فیوچرز نانو بیت کوین" در زیرمجموعه"BIT"  فهرست و معاملات مشتقه کوین بیس توسط کمیسیون معاملات آتی کالا CFTC، تنظیم خواهد شد.

کوین بیس در اواسط ژانویه 2022، صرافی مشتقه Fairx را خریداری کرد و اظهارداشت که این اقدام در راستای گسترش خدمات مشتقه کوین بیس انجام شده است، کوین بیس در 25 ژوئن اعلام کرد که برای راه اندازی محصول جدید از زیرساخت های مبادله ای Fairx استفاده خواهد نمود و محصول آتی نانو بیت کوین توسط بورس معاملات مشتقه کوین بیس مدیریت خواهد شد و سرمایه گذاران نانو بیت کوین را از طریق کارگزاران خرده فروشی سهام در 27 ژوئن دریافت خواهند نمود.

کوین بیس اخیرا در پی ایجاد تغییراتی در پلتفرم خود بوده است. به عنوان مثال، در 22 ژوئن، این شرکت کیف پول دیجیتال کوین بیس را به منظور توسعه وب 3 تغییر داده است. ویژگی های های اضافه شده کیف پول شامل پشتیبانی چند زنجیره‌ ای سولانا، دسترسی به پوزیشن های DeFi، حالت تاریک و نمودارهای قیمتی می باشند.

علاوه بر آن، کوین بیس تنها یک روز پس از رونمایی از کیف پول خود، اظهار داشت که مبادلات Coinbase Pro خود را با حساب های کاربری کوین بیس ادغام خواهد کرد. براساس توضیحات کوین بیس هدف از این اقدام merge یا ادغام ویژگی و زمان‌ بندی هزینه ‌های کوین بیس پرو در یک حساب کوین بیس یکپارچه است که براساس آن کاربران کوین بیس امکان انتخاب معاملات تجاری پیشرفته را خواهند داشت.

دیگر صرافی های ارائه کننده معاملات فیوچرز نانو بیت کوین

کوین بیس تنها صرافی نیست که قراردادهای آتی ارزهای دیجیتال به سبک نانو را ارائه خواهد داد، گروه CME، بزرگترین بورس مشتقات مالی در جهان و Ledgerx خریداری شده توسط FTX نیز قراردادهای خرد را ارائه می کنند.

گروه CME قراردادهای آتی میکرو بیت کوین و میکرو اتریوم را در 30 مارس راه اندازی کرده که هر محصول یک دهم اندازه یک بیت کوین یا اتریوم می باشد.  Ledgerxخریداری شده توسط FTX نیز قراردادهای آتی مینی بیت کوین را ارائه می دهد و سرمایه گذاران می توانند با حداقل 0.01 بیت کوین در آن مشارکت کنند.

براساس اظهارات کوین بیس در خصوص معاملات آتی نانو بیت کوین کوین، سرمایه گذاران می توانند نانو بیت کوین را از کارگزارانی مانند Wedbush، Edgeclear، Ninjatrader، Ironbeam، Optimus Futures، Tradovate، Stage 5  و غیره دریافت نمایند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رونمایی از فیوچرز نانو بیت کوینِ کوین بیس
سوال امنیتی :3+70 = ?