زمستان ارزهای دیجیتال بهار شد؟

1401/10/26
زمستان ارزهای دیجیتال بهار شد؟

 زمستان ارزهای دیجیتال بهار شد؟! با انتشار گزارش تورم ایالات متحده مبنی بر کند شدن روند تورم در این کشور، روند قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال صعودی شده که همین موضوع باعث شده تا شور و شوقی در بازار ارزهای دیجیتال به وجود بیاد و تقاضا برای خرید ارز دیجیتال افزایش پیدا کنه. به گزارش صرافی اینانس، بیت کوین روز سه شنبه برای اولین بار در بیش از دو ماه به بالای 20 هزار دلار رسید. در ادامه همراه ما باشین تا این خبر رو بررسی کنیم و ببینیم که آیا زمستان ارزهای دیجیتال بهار شده یا نه؟

بیت کوین پرقدرت می تازد!

با انتشار گزارش تورم ایالات متحده مبنی بر کند شدن روند تروم در این کشور، روند قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال صعودی شده. ارز دیجیتال بیت کوین 26.4 درصد نسبت به پایین ترین سطح سال 16.469 دلار در 1 ژانویه افزایش پیدا کرد. اتر متصل به شبکه بلاک چین اتریوم هم روز شنبه با 5.91 درصد افزایش به 1536.9 دلار رسید و 85.90 دلار نسبت به بالاترین قیمت قبلی خودش رشد کرده. بزرگترین ارز دیجیتال بازار یعنی بیت کوین در طول روز شنبه به افزایش قیمت خودش ادامه داد و با 7.5 درصد افزایش به 21299 دلار رسید. از 8 نوامبر بیشتر از 20 هزار دلار بالاتر نرفته بود و شنبه یازدهمین روز متوالی پیشرفت این ارز دیجیتال بود.

در شرایطی که بازار ارزهای دیجیتال چندین روز پشت سر هم صعودی بوده، قیمت ها به شدت رشد کردن و سناریوهای بدبینانه هم چای خودشون رو به اهداف قیمتی بالا دادن. الان دوباره خوش بینی های مفرط در بازار ارزهای دیجیتال غالب شده و سناریوهای بدبینانه که هدف قیمت رو تا کمتر از 10 هزار دلار می دونستن، فعلا جایی در بازار ندارن. امروز هم بیت کوین با رشد 8 درصدی به قیمت 20.600 دلار رسیده. البته تا چند ساعت پیش وضعیت بهتر هم بود و قیمت برای لحظاتی وارد کانال 21.000 دلار هم شد، ولی خریداران نتونستن قیمت بیت کوین رو در اون کانال نگه دارن و قیمت ریزش و افت کرد.

بیت کوین از 21 هزار دلار بالاتر رفت!

روز گذشته بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار به بالای 21 هزار دلار رسید! به گزارش صرافی اینانس این مورد باعث تشویق سرمایه گذاران ارز دیجیتال شده که از سقوط چندین شرکت ارز دیجیتال از جمله صرافی ارزهای دیجیتال FTX متزلزل شدن. این اولین بار از هشتم نوامبر 2022 هست که بیت کوین با منفی 0.65 درصد از 20 هزار دلار عبور کرده و بعد از 114 روز افزایش قیمت رو ثبت کرده. این افزایش باعث درد خرس هایی شده که صدها میلیون دلار رو در موقعیت های کوتاه نقد کردن. بر اساس سایت گلس نود مجموع این رقم ها فقط برای 14 ژانویه حدود 125 میلیون دلار بوده که از 11 ژانویه به بعد نزدیک به 300 میلیون دلار نقدینگی کوتاه به همراه داشته. افزایش کنونی قیمت بیت کوین بعد از این اتفاق افتاد که وزارت کار ایالات متحده داده هایی رو منتشر کرد که نشون میده تورم در حال تعدیل و قیمت مصرف کننده در دسامبر 6.5 درصد افزایش پیدا کرده.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد زمستان ارزهای دیجیتال بهار شد؟
سوال امنیتی :1+76 = ?