اپل با هدست واقعیت مجازی به متاورس می پیوندد.

1401/10/27
اپل با هدست واقعیت مجازی به متاورس می پیوندد.

اپل با هدست واقعیت مجازی به متاورس می پیوندد! بهتره بدونین غول تکنولوژی دنیا، اپل بعد از مدت ها انتظار، قصد ورود به دنیای متاورس رو با هدست واقعیت مجازی خودش داره که در بهار سال 2023 معرفی میشه. طبق گزارش صرافی اینانس، اپل بعد از متا یا همون فیسبوک، مایکروسافت و گوگل، یکی دیگه از شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی هست که به این فضا می پیونده. به نظر میرسه که اپل قصد معرفی هدست های واقعیت مجازی رو در اوایل این سال میلادی داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این مطلب، این خبر رو تجزیه و تحلیل کنیم تا بدونین که اپل چجوری می خواد به متاورس عضو بشه.

مقاله پیشنهادی: متاورس چیست؟

محصول جدید شرکت اپل

اگه در فضای وب فعالیت داشته باشین، احتمالا چیزی در مورد محصول جدید شرکت اپل شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این محصول به دست بیارین. طبق گزارش بلومبرگ، شرکت اپل می خواد تا قبل از کنفرانس جهانی توسعه دهنده های اپل که در ماه جون 2023 برگذار میشه، هدست های واقعیت مجازی خودش رو به دنیا معرفی کنه و بتونه با استفاده از این تکنولوژی در متاورس نقش مهمی رو ایفا کنه. طبق داده های به دست اومده، توسعه دهنده های ثالث هم در حال کار بر روی برنامه های مرتبط با این گجت ها هستن. به نظر میرسه که اسم این هدست واقعیت مجازی، Reality Pro باشه و بتونه با موفقیت راه اندازی و پیاده سازی بشه.

سیر تا پیاز هدست واقعیت مجازی اپل

جالب اینجاست که بدونین هدست واقعیت مجازی اپل یا Reality Pro هدستی شامل تکنولوژی واقعیت مجازی یا VR و واقعیت افزوده AR هست که می تونه گزینه ای مناسب برای استفاده از متاورس شناخته بشه. بر اساس داده های به دست اومده، شرکت اپل بیش از 7 سال هست که در حال کار روی ساخت این محصول یا هدست واقعیت مجازی بوده. به نظر میرسه که سیستم عامل این هدست ترکیبی از xrOS میشه و کاربران و افراد زیادی می تونن با استفاده از این محصول فعالیت های خودشون رو در متاورس انجام بدن.

توجه داشته باشین که هنوز اطلاعات و جزئیات دقیقی از تجهیزات جانبی و اطلاعات فنی هدست واقعیت مجازی اپل یا RealitY Pro منتشر نشده. انتظار میره که هدست واقعیت مجازی اپل با قیمت 3 هزار دلار یا بیشتر در بازار عرضه بشه و اگه تقاضا برای خرید اون زیاد باشه، قیمتش افزایش پیدا کنه. بهتره بدونین این قیمت دو برابر قیمت هدست واقعیت مجازی شرکت متا هست که با قیمت 1499 دلار در بازار معامله میشه.

چرا اپل به واقعیت مجازی می پیوندد؟!

شاید این سوال واستون پیش بیاد که اصلا چرا اپل به واقعیت مجازی می پیوندد؟ هدفش از وارد شدن به دنیای متاورس چی می تونه باشه؟ هیجان موجود در دنیای مجازی یا متاورس قبل از وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در سال 2022 کاهش پیدا کرده بود. ولی با توجه به سرمایه گذاری ها در پروژه های این حوزه به نظر میرسه که متاورس به رشد و گسترش خودش در آینده ادامه میده و به تعداد گجت ها و دنیاهای متاورس افزوده بشه. شرکت های بزرگ مثل اپل و متا سعی می کنند تا با پیشرو بودن در این حوزه جای پای خودشون رو در متاورس محکم کنند. با این حال هنوز مشخص نیست که برنامه های آینده شرکت اپل برای حضور در دنیای متاورس چجوری باشه.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اپل با هدست واقعیت مجازی به متاورس می پیوندد.
سوال امنیتی :4+70 = ?