محو شدن 80 درصد از ثروتمندان بیت کوین!

1401/10/25
محو شدن 80 درصد از ثروتمندان بیت کوین!

 محو شدن 80 درصد از ثروتمندان بیت کوین! اره، درست شنیدین! حدود هشتاد درصد از افراد ثروتمند بیت کوین از بازار سکوت کرده و هیچ تحرکی انجام نمیدن. در حال حاضر با 24.533 کیف پول میلیونر، بیشتر از 77 درصد از سرمایه گذاران میلیونر بیت کوین در مدت زمان کمی بیش از یه ساله از بین رفتن و دارایی های خودشون رو فروختن. قیمت بیت کوین از زمانی که در سال 2021 به بالاترین حد خودش رسید، به شدت کاهش پیدا کرد و در نتیجه از اون زمان تعداد میلیونرهای بیت کوین به شدت کم شده. به تازگی هم این خبر منتشر شده که حدود 80 درصد از میلیونرهای بیت کوین محو شدن که در ادامه این خبر رو بررسی می کنیم.

ثروتمندان بیت کوین در ضرر سپری می کنند.

ادرس هایی که بیشتر از 1 میلیون دلار ارز دیجیتال بیت کوین در اختیار دارن، در تاریخ نوامبر 2021 به اوج خودشون رسیدن و از اون زمان به بعد در حال کاهش بودن. در این تاریخ، زمانی که بازار صعودی بیت کوین در اوج خودش قرار داشت، تعداد ثروتمندان بیت کوین از 100 هزار کیف پول عبور کرده بود. در بالاترین حد خودش 108.886 کیف پول با بیش از یک میلیون دلار بیت کوین در موجودی اون ها وجود داشت، ولی طبق داده ها و تحقیقات انجام شده توسط BitInfoCharts این تعداد به زیر 25 هزار کیف پول کاهش پیدا کرده.

جالب اینجاست که بدونین در زمان انتشار این مطلب با 24.533 کیف پول ثروتمند، حدود 80 درصد از سرمایه گذاران میلیونر بیت کوین در مدت کمی بیش از یه سال از بین رفتن. بیشتر ضررها در نیمه اول سال 2022 اتفاق افتاد و تا ژوئن 2022 فقط کمی بیش از 26 هزار کیف پول دارنده بیت کوین با بیش از 1 میلیون دلار موجودی وجود داشت. ولت هایی که حداقل 10 میلیون دلار بیت کوین رو در خودشون جای داده بودن هم در این مدت ضربه خوردن و در زمان نوشتن این مطلب فقط 3852 عدد بود. با این حال سرمایه گذاران کوچیک در حال افزایش بودن. بر اساس گزارشی از سایت گلس نود تعداد ادرس های بیت کوین بین 0.1 و 1 بیت کوین دارن، در روز سه شنبه 10 ژانویه 2023 به بالاترین حد خودش رسیده.

کاهش سودآوری بیت کوین!

کمتر شدن تعداد ثروتمندان ارز دیجیتال بیت کوین هم به دنبال کاهش سودآوری این ارز هست. بیت کوین سال 2022 رو به تنها حدود یک چهام سرمایه گذاران خودش شروع کرد که ضرر کرده بودن و 75 درصد در سود بودن، ولی تا ژانویه 2023 این میزان به شدت کاهش پیدا کرد و الان فقط 51 درصد از سرمایه گذاران بیت کوین در سود هستن. چگالی هولدرهای بزرگ بیت کوین هم در این مدت کاهش پیدا کرده. در حال حاضر فقط 10 درصد از کیف پول ها به عنوان هولدرهای بزرگ دسته بندی شدن که نشون دهنده توزیع مجدد بیت کوین از نهنگ ها به هولدرهای کوچیک تر هست. علاوه بر این، به تمرکززدایی بیشتر با توزیع مناسب تر عرضه برای فعالان بازار اشاره می کنه. قیمت بیت کوین با وجود بهبود اخیر اون به بالای 17000 دلار همچنان خیلی پایین تر از سقف تاریخی خودش معامله میشه.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد محو شدن 80 درصد از ثروتمندان بیت کوین!
سوال امنیتی :9+39 = ?