انتقاد بیل گیتس از ارز دیجیتال و Web3

1401/10/28
انتقاد بیل گیتس از ارز دیجیتال و Web3

 بیل گیتس به ارز دیجیتال و وب 3 حمله کرد! اخیرا بیل گیتس نظرات خودش درباره اینترنت نسل سوم و ارز دیجیتال رو در پلتفرم ردیت توضیح داده و این نظارت باعث نگرانی بعضی از کاربران بازار ارزهای دیجیتال شده. طبق گزارش صرافی اینانس، طی جلسه ای با اسم هر چیزی می خاهید از من بپرسید، در پلتفرم ردیت بیل گیتس نظرات تند خودش رو در مورد اینترنت نسل جدید Web3 و ارز دیجیتال بیان کرده. این انتقاد تند بیل گیتس بعضی از فعالان و علاقه مندان این تکنولوژی ها رو نسبت به آینده و پیشرفت اون ها دلسرد کرده. تا انتهای این مطلب همراه ما باشین تا این خبر رو به طور کامل بررسی کنیم.

مقاله پیشنهادی: WEB 3 چیست؟

نظرات منفی بیل گیتس درباره ارز دیجیتال و وب 3

به تازگی بیل گیتس انتقادات خودش رو در مورد ارزهای دیجیتال و وب 3 رو در پلتفرم ردیت بیان کرده و این نظارت باعث نگرانی و بدبینی برخی کاربران شده. یکی از کاربران در پلتفرم ردیت از بیل گیتس پرسید که آیا تکنلوژی بزرگی مثل اینترنت در دنیای امروز هم وجود داره یا نه؟

جالب اینجاست که بدونین بیل گیتس در پاسخ به این سوال، فناوری هوش مصنوعی یا AI رو معرفی کرد و اون یه دگرگونی و تحول در جهان معرفی کرد. بر اساس همین انتقاد نظر بیل گیتس، شرکت مایکروسافت میلیاردها دلار رو در تکنلوژی هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرده. بیل گیتس در ادامه نظرات خودش گفت که بهتره بیش از حد به ترندهای مربوط به Web3 و متاورس اعتماد نکرد.

مقاله پیشنهادی: متاورس چیست؟

بیل گیتس هم بنیانگذار مایکروسافت اخیرا درباره شماری از فناوری های جدید صحبت و آینده اون ها رو پیش بینی کرده و میگه هوش مصنوعی در اصل یه فناوری انقلابی هست و نقشی شبیه به اینترنت در حوالی سال 2000 رو داره، ولی وب 3 و متاورس به اون اندازه که گفته میشه فناوری های انقلابی و بزرگی نیستن. به رغم نظرات منفی بیل گیتس خیلی از کاربران منتظر پیشرفت و توسعه شرکت های بر پایه تکنولوژی بلاک چین و تطبیق جهان ارز دیجیتال هستن.

نظرات پیشین بیل گیتس

بعد از اینکه بیل گیتس به این سوال پاسخ داد، کاربران پلتفرم ردیت به یکی از نظرات اون در سال 2000 اشاره کردن. بیل گیتس در اوایل دهه 2000 گفته بود که مردم قدرت اینترنت و پیشرفت اون رو در پنج سال آینده بیش از حد بزرگ تصور می کند، در صورتی که ظرفیت اصلی تکنولوژی اینترنت در 10 سال بعد پدیدار میشه و مردم این قدرت رو کمتر از حد تصور می کنند. به نظر میرسه که این پیشگویی بیل گیتس به درستی تعبیر شد. چنین پاسخ هایی از بیل گیتس بعید نیست. بیل گیتس یکی از افراد مشهوری هست که بارها نظرات ضد ارز دیجیتال خودش رو اظهار کرده و به عنوان یکی از بزرگترین مخالفان ارز دیجیتال شناخته میشه. همچنین بیل گیتس باور داره که توکن های غیر مثلی یا NFT بر اساس نظریه احمق تر از من ساخته شدن.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد انتقاد بیل گیتس از ارز دیجیتال و Web3
سوال امنیتی :7+46 = ?