استیبل کوین جدید کاردانو در راه است؛ آیا قیمت ADA بالا می رود؟

1401/10/29
استیبل کوین جدید کاردانو در راه است؛ آیا قیمت ADA بالا می رود؟

استیبل کوین جدید کاردانو در راه است! بله، درست شنیدین. استیبل کوین Djed نوعی استیبل کوین الگوریتمی با پشتوانه ارزی و با وثیقه مضاعف هست که توسط ارز دیجیتال کاردانو پشتیبانی میشه. آیا استیبل کوین Djed می تونه قیمت کاردانو رو بالا ببره؟ بر اساس داده های بازار، ارز دیجیتال کاردانو در سال 2023 در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال، عملکرد قابل توجهی از خودش نشون نداده. با این حال به نظر میرسه که شور و شوق پیرامون پروژه جدید اکوسیستم کاردانو، یعنی استیبل کوین Djed می تونه به جهش قیمت این ارز دیجیتال باعث بشه. در ادامه همراه ما باشین تا با جزئیات بیشتر این خبر مطلع بشین.

استیبل کوین Djed با پشتیبانی ارز دیجیتال کاردانو

طبق خبری که به تازگی منتشر شده، استیبل کوین جدید کاردانو در راه هست و می تونه تاثیرات زیادی بر قیمت ADA داشته باشه. Djed نوعی استیبل کوین الگوریتمی و وثیقه گذاری شده تازه ای هست که پشتوانه اون ارز دیجیتال کاردانو هست. این استیبل کوین توسط بنیاد IOG حمایت میشه و از شبکه لایه یک Coti بهره میبره. راه اندازی استیبل کوین Djed برای ماه جاری میلادی برنامه ریزی شده، ولی هنوز تاریخ دقیقی برای این کار اعلام نشده.

استیبل کوین Djed قصد ورود به بازار رقابتی استیبل کوین ها رو داره، بازاری که الان 13 درصد از کل ارزش بازار رو تشکیل میده و از هر 3 عضو برتر بازار یکی استیبل کوین هست. در ظاهر استیبل کوین Djed از فرمولی همانند اشتیبل کوینی مثل Frax استفاده می کنه. پشتوانه این استیبل کوین از وثیقه کاردانو و توکنی ذخیره ای به اسم SHEN تامین میشه. با سوزوندن و مینت SHEN برابری قیمت Djed با دلار کنترل میشه.

تاثیرات Djed بر ارز دیجیتال کاردانو

انتظار میره که راه اندازی استیبل کوین Djed به افزایش ارزش کل دارایی های قفل شده در اکوسیستم کاردانو و قیمت ADA کمک کنه. به همین دلیل باید بدونین که میزان TVL یا ارزش دارایی های قفل شده بخش دیفای کاردانو از ابتدای سال 2023 بیش از 50 درصد رشد داشته و در حال حاضر فاصله کمی تا 100 میلیون دلار داره. علاوه بر این، فعالیت برنامه های غیرمتمرکز مستقر در شبکه کاردانو هم در حال افزایش هست. با این وجود، قیمت ارز دیجیتال کاردانو طی چند روز گذشته تغیرات زیادی نداشته و در محدوده 0.35 دلار معامله میشه. با این حال قیمت ارز دیجیتال کاردانو در طول دو هفته گذشته 40 درصد افزایش داشته.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد استیبل کوین جدید کاردانو در راه است؛ آیا قیمت ADA بالا می رود؟
سوال امنیتی :7+88 = ?