2 میلیون بایننس کوین سوزانده شد!

1401/10/29
2 میلیون بایننس کوین سوزانده شد!

 2 میلیون بایننس کوین سوزانده شد! چه بر سر قیمت ها میاد؟ تقریبا غیر ممکن هست که از علاقه مندان به بازار ارزهای دیجیتال باشین و اسم بایننس رو تا الان نشنیده باشین، عنوانی که برای بیشتر کاربران نشون دهنده صرافی ارز دیجیتال هست. ولی بایننس فقط به یه بستر مبادلاتی محدود نمیشه. بایننس علاوه بر فراهم کردن امکان تبادل ارزهای دیجیتال، یه ارز بومی با اسم بایننس کوین داره که تونسته در مدت زمان کمی به یکی از موفق ترین ارزهای دیجیتال در بازار تبدیل بشه. رمز ارز بایننس به صورت دوره ای سوزانده میشه تا قیمتش بالا بره و عرضه اون به کنترل در بیاد. طی خبری که به تازگی منتشر شده، 2 میلیون رمز ارز بایننس از بین رفته که انتظار میره قیمتش صعود کنه. در ادامه همراه ما باشین تا با جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با بایننس کوین(BNB)

بایننس کوین ارز دیجیتال بومی صرافی Binance هست که با نماد BNB در بازار ارزهای دیجیتال معامله میشه. بایننس کوین در ابتدا روی شبکه اتریوم و با استاندارد ERC-20 توسعه پیدا کرد و در حال حاضر ارز دیجیتال بومی اکوسیستم بایننس محسوب میشه. این توکن برای اولین بار در رویداد عرضه اولیه کوین در ژوئیه 2017 معرفی شد. این رویداد از 26 ماه ژوئن تا سوم ماه ژوئیه سال 2017 ادامه داشت. معرفی و عرضه ارز دیجیتال بایننس کوین در بازار کریپتوکارنسی ها فقط چند روز قبل از راه اندازی و شروع به کار صرافی بایننس انجام شد.

2 میلیون BNB از بین رفت!

طبق داده های منتشر شده، بایننس که بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا هست، 2.064.494 توکن BNB به ارزش تقریبی 620 میلیون دلار رو در بیست و دومین دوره سه ماهه توکن سوزی خودش سوزونده هست. در حال حاضر عرضه در گردش توکن بایننس کوین برابر با 157.904.263 واحد هست. بایننس می خواد به کمک روش سوزاندن خودکار توکن BNB عرضه این ارز دیجیتال رو به 100 میلیون واحد کاهش بده.

جالب اینجاست که بدونین این مکانیسم مقدار توکن BNB سوزونده شده رو بر اساس قیمت این ارز دیجیتال و تعداد بلاک های تولید شده در شبکه هوشمند بایننس در طول سه ماه محاسبه می کنه. با تکمیل آخرین دوره توکن سوزی بایننس، این صرافی تا به امروز 44.095 میلیون توکن BNB رو از چرخه بیرون کرده. طبق پورتال توکن سوزی BNB ارزش پیش بینی شده برای دوره بعدی برابر با 2.070.356 واحد هست. با این حال داده های فعلی نشون میدن که تعداد توکن های BNB سوزونده شده در دوره 23 احتمالا افزایش پیدا می کنه.

تاثیر توکن سوزی بر قیمت BNB

سوزاندن و از بین بردن توکن های BNB یا بایننس کوین معمولا با افزایش قیمت این رمز ارز همراه هست. با این حال، در این دوره توکن سوزی قیمت BNB تغییر زیادی به کاهش عرضه خودش نشون نداده. در زمان نوشتن این مطلب BNB در محدوده قیمتی 302 دلار معامله میشه که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 1 درصد و در مقایسه با یه هفته گذشته بیشتر از 9 درصد رشد داره.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 2 میلیون بایننس کوین سوزانده شد!
سوال امنیتی :5+91 = ?