اضافی شدن 30 ارز دیجیتال به بخش توییتر

1401/10/28
اضافی شدن 30 ارز دیجیتال به بخش توییتر

 30 ارز دیجیتال به بخش قیمت توییتر اضافی شد! تعجب نکنین. این یه قابلیت ویژه در توییتر هست! پلتفرم اجتماعی توییتر(Twitter) در هفته های گذشته قابلیت شاخص قیمت ارز دیجیتال خودش رو راه اندازی کرد که فقط از تعداد کمی از ارز دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می کرد. با این حال، قابلیت شاخص قیمت گذاری در پلتفرم توییتر در روزهای گذشته به سرعت گسترش و توسعه پیدا کرد و در حال حاضر 30 ارز دیجیتال دیگه هم بهش اضافی شده تا کاربران و معامله گران بتونن به راحتی و با جستجوی راحت، قیمت ارزهای دیجیتال رو مشاهده و بهترین تصمیم رو برای خرید بگیرن. در ادامه همراه ما باشین؛ می خواهیم در ادامه این مطلب جزئیات خبر اضافی شدن 30 ارز دیجیتال به بخش توییتر رو بررسی کنیم.

توییتر 30 ارزدیجیتال را به بخش جستجوی قیمت خود اضافی کرد!

طبق خبری که به دست اومده، توییتر 30 ارز دیجیتال را به بخش جستجوی قیمت خودش اضافی کرد. به این ترتیب، شما می تونین با مراجعه به این پلتفرم قیمت رمز ارزهای مورد نظر خودتون رو مشاهده کنین. بخشی از قابلیت CashTags این غول رسانه ای هستن که در اواخر ماه دسامبر به وسیله حساب توییتری این شرکت اعلام شد. نا گفته نمونه که با توییت کردن یا جستجوی اسم این ارزهای دیجیتال یا نماد اون ها با گذاشتن نماد دلار در جلوی اون ها کاربران می تونن چارت و قیمت این ارزهای دیجیتال رو مشاهده کنند.

داده های منتشر شده نشون میده تا 30 ارز دیجیتال اضافی شده به شاخص قیمت توییتر از بین 50 ارز دیجیتال با ارزش بازار بالای بازار بوده و شامل تتر، ریپل، BUSD، کاردانو، سولانا، متیک، لایت کوین، دای، آوالانچ، یونی سواپ، دوج کوین و شیبا اینو میشن. با توجه به اینکه ایلان ماسک مدیر عامل جدید پلتفرم توییتر که یکی از طرفداران ارز دیجیتال دوج کوین هست، جامعه این میم کوین از این اتفاق خیلی خوشحال به نظر میرسن.

در همین شرایط باید توجه داشته باشین که حذفیاتی هم از شاخص قیمت توییتر رخ داده که شامل بایننس کوین، USDC، stETH، OKB، پولکادات و ترون میشه. این اتفاق در حالی رخ داده که ارزهای اشاره شده در بین 20 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار هستن. علاوه بر توکن های اسم برده شده در ابتدا، رپد بیت کوین، اتریوم کلاسیک، بیت کوین کش، استلار، مانا و سند باکس هم سایر ارزهای دیجیتال اضافی شده به شاخص قیمت توییتر هستن.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اضافی شدن 30 ارز دیجیتال به بخش توییتر
سوال امنیتی :5+65 = ?