دلیل رشد ناگهانی 50 درصدی رقیب شیبا یعنی فلوکی چیست؟!

1401/11/09
دلیل رشد ناگهانی 50 درصدی رقیب شیبا یعنی فلوکی چیست؟!

 دلیل رشد ناگهانی 50 درصدی رقیب شیبا چیست؟! همونطور که می دونین، ارز دیجیتال فلوکی با نماد اختصاری FLOKI که به عنوان رقیب اصلی شیبا اینو شناخته میشه، در 24 ساعت گذشته نزدیک 50 درصد رشد قیمتی رو تجربه کرده و دارنده های اون سود زیادی به دست آوردن. قیمت رمز ارزها مدام در حال نوسان هست و عوامل زیادی در قیمت ارزهای دیجیتال تاثیرگذار هستن. بنابراین، یه عاملی وجود داشت که باعث شده تا فلوکی تا این میزان رشد رو تجربه کنه. در ادامه همراه ما باشین تا دلیل رشد ناگهانی فلوکی رو بدونین.

آشنایی با فلوکی(FLOKI)

اگه در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، مطمعنا تا الان اسم میم کوین های مختلفی رو شنیدین. ارز دیجیتال فلوکی اینو رو میشه یکی از جدیدترین میم کوین های بازار دونست. این پروژه بعد از یه توییت ایلان ماسک به وجود اومد. میم کوین فلوکی(FLOKI) توسط یه تیم توسعه دهنده و علاقه مند به ارز دیجیتال شیبا ساخته شده. پروژه ارز دیجیتال فلوکی بر روی شبکه اتریوم و همچنین بایننس اسمارت چین راه اندازی شده. فلوکی دارای اهداف بلند پروازانه ای هست و می خواد با کمک جامعه وسیع خودش با اسم وایکینگ فلوکی به این اهداف برسه. داشتن یه جامعه بزرگ به عنوان کاربر و طرفدار یه دارایی مهم برای یه پروژه موفق محسوب میشه.

علت رشد ناگهانی 50 درصدی فلوکی چیست؟

طبق خبری که منتشر شده، ارز دیجیتال فلوکی در 24 ساعت گذشته شاهد رشد قیمتی چشمگیری بوده. در زمان نوشتن این مطلب فلوکی در محدوده قیمتی 0.00001684 دلار معامله میشه که در 24 ساعت گذشته 48.26 درصد و در مقایسه با یه هفته گذشته بیش از 50 درصد رشد داره. حجم معاملات 24 ساعته ارز دیجیتال فلوکی هم بیشتر از 380 درصد افزایش پیدا کرده. بر اساس داده های منتشر شده، این رشد قابل توجه بعد از این شروع شد که صرافی MEXC مستقر در سنگاپور از لیست کردن اولین قرارداد آتی فلوکی در این پلتفرم خودش خبر داد. به همین دلیل صرافی MEXC الان به کاربران علاقه مند خودش اجازه میده تا ارز دیجیتال فلوکی رو با اهرم 20 برابری معامله کنند.

جالب اینجاست که بدونین کندل 27 ژانویه ارز دیجیتال فلوکی هم با رنگ سبز بسته شده بود و دلیل اون هم این بود که تیم توسعه دهنده فلوکی اعلام کرده در صورت تصویب پیشنهاد جدید سازمان خودگردان غیرمتمرکز این ارز دیجیتال، 4.97 تریلیون توکن فلوکی در پل فلوکی سوزونده میشه. همچنین مالیات خرید فلوکی به 0.3 درصد کاهش پیدا می کنه. طبق گفته تیم فلوکی، سوء استفاده از پل بین زنجیره ای اون تاثیر بدی بر این پروژه می ذاره. چون این پل در حال حاضر 55.7 درصد از کل عرضه در گردش فلوکی رو در اختیار داره.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دلیل رشد ناگهانی 50 درصدی رقیب شیبا یعنی فلوکی چیست؟!
سوال امنیتی :7+92 = ?